Dingo "patsos`as" :( help
Drumbash - drasiai, ....na kaip....visgi kai elektronikos draugas esu jau apie 8 metus tai ....... kaip ten bebutu....lituoklis tinka prie rankos
Beje. Na katik patikrinau visus (kartu ir ISC) current kontroleriukus
ISVADA: JEGA. chipai visi gyvi, tik kondikus pasikeiciu ir vaziuoju i draga vel :DDDDD
taigi, remontas: ~60ct - 1 Lt
Na bet dar anksti girtis.....dar detaliu parduotuve nedirba tai ir nesusilitavau visko. Dar galit linket sekmes visgi ir surinkt viska reikia ka isardziau ))))))
Beje. Na katik patikrinau visus (kartu ir ISC) current kontroleriukus
ISVADA: JEGA. chipai visi gyvi, tik kondikus pasikeiciu ir vaziuoju i draga vel :DDDDD
taigi, remontas: ~60ct - 1 Lt
Na bet dar anksti girtis.....dar detaliu parduotuve nedirba tai ir nesusilitavau visko. Dar galit linket sekmes visgi ir surinkt viska reikia ka isardziau ))))))
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
nu va as tau sakiau tu diedes riebaus paklausyk tai 10% tikimybe kad viskas bus gerai nes dazniausiai i pievas nusneku o siaip malacius kad pats susitvarkiai nes dedes kurie is to gyvena uz toki suda po 100 LT ima ir tai kaip pasiseks
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Na ka.....siande liudna diena kompa pasijungiu 'atnaujinta' ir ziuriu ka tas pats gaidys gaunas.... vadinasi ne jis buvo kaltas. Na, bet nuo to kad isbegusius kondensatorius pasikeiciau blogiau tikrai nera. Tiek kad jau buvau apsidziauges kad beda rasta,o pasirodo - ne. Siaip pastebejau ka ant minimaliu apsuku (<500rpm) laisvu aps. varikliukas tarska visaip, burzgia, bet nepasisuka. Arba nori pasisukti i blogaja puse arba stringa. Taigi vel niekas neaisku. Na jeigu stringa (nors su rankom sukas normaliai ir i viena puse ir varikliukas pasuka) tai tada reiks ziureti guolukus kogero pirmiausia.......na vienu zodziu .... GAIDYS Bet nieko, dar ranku nenuleisiu kuri laika Vistiek as susitvarkysiu ta nesamone bl.....
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- Drumbash
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1792
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
- MiestasCOLON Šiauliai
Choke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.
citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt
http://www.zaliauskai.lt
Nu ka!!! ponios ir ponai (nu poniu jauciu nedaug cia uzeina, bet vistiek)
Drumbash ir riebus, aciu uz tai ka nepatingejot i praset si bei ta, taciau
KALTAS KOMPAS VISTIK BUVO
ketvirta karta kai kompa lauk istraukiau, ir pradejau visus takeliu sekiot, pagaliau radau, jog vienas takelis praleidzia itampa, bet neparaleidzia sroves (t.y. tik maza maza srove)
taigi ten biski palitavus - IDLE SPEED MOTOR - VEIKIA!!!!!
na dar buvo nuspanges idle position switch, tai ta sutvarkius dabar kazkodel laisvos apsukos kartais pulsuoja, bet ne per ISC o per degima ar zvakes, gal per kura
bet cia nera esme: ESME TAME KAD ICS jau veikia. Na siek tiek spangsta dar kartais, bet dar nespejau sureguoliuot laisvu apsuku su tuo varztu ir kompas gal dar "training" daro, nes jam dabar viskas visai kitaip negu anksciau
Na ka, dar darbeliu yra, bet nors zinau jau kad varikliukas sukiojasi
Drumbash ir riebus, aciu uz tai ka nepatingejot i praset si bei ta, taciau
KALTAS KOMPAS VISTIK BUVO
ketvirta karta kai kompa lauk istraukiau, ir pradejau visus takeliu sekiot, pagaliau radau, jog vienas takelis praleidzia itampa, bet neparaleidzia sroves (t.y. tik maza maza srove)
taigi ten biski palitavus - IDLE SPEED MOTOR - VEIKIA!!!!!
na dar buvo nuspanges idle position switch, tai ta sutvarkius dabar kazkodel laisvos apsukos kartais pulsuoja, bet ne per ISC o per degima ar zvakes, gal per kura
bet cia nera esme: ESME TAME KAD ICS jau veikia. Na siek tiek spangsta dar kartais, bet dar nespejau sureguoliuot laisvu apsuku su tuo varztu ir kompas gal dar "training" daro, nes jam dabar viskas visai kitaip negu anksciau
Na ka, dar darbeliu yra, bet nors zinau jau kad varikliukas sukiojasi
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 594
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 27, 03:00
- AutomobilisCOLON Honda, Honda
- MiestasCOLON Kaunas
tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?Drumbash rašėCOLONChoke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.
Plymouth Laser 1.8 RIP
Honda Prelude 2.2Vti
Honda HR-V
Honda Prelude 2.2Vti
Honda HR-V
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
viskas ymanoma , reikia tik moketioma rašėCOLONtai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?Drumbash rašėCOLONChoke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.
Na, "kolega" nebutinai siaip. Dar labai tiketina, jog svaigsta paprasciausiai ausinimo skyscio dacikas. O jeigu laisvu apsuku varikliukas, tai remontas supistas....tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?
Jeigu apvijos padege tai gal ir nesudetinga....issima jos gan paprastai.Taip pat lengvai pasikeicia galinis guoliukas. Jeigu vidurinis guoliukas arba asis arba pati sklendike parejus tai tada chujovata. reikia zemen imti visa ECI, atjungineti ausinimo skyscio vamzdukus ir t.t...... Taip pat gali buti kad varikliukas nesisukioja del kompo kaltes (kaip kad mano atveju buvo)...Tai va....
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
Tai va laisvos apsukos - kokios laisvos apsukos - PASAKA o ne laisvos apsukos dabar pas mane ir su siltu ir su saltu tiesiog dziaugiasi sirdis
Pulsavo ten apsukos laisvos, nes su varztu peraustas buvau sureguliaves, taigi kompas bano numazinti iki 'terget idle speed' varikliuko pagalba, o paskeu kai varikliukas jau 'ant dugno' pradeda kura riboti, kura apribojus pasidaro per liesas misinys (krinta apsukos) bet uztat lembda nepatenkintas p..sa prota kompui ir tas vel priverstas kuro kieki didinti taigi vel kyla apsukos ir taip vel is pradziu.......uztat ir smaukesi jos, bet sumazinus iki normaliu - tvarka ... beje, ar zinot, kad 1G "target idle speed" yra 750rpm kai karstas variklis, o kai kondishonas ijungtas - 850rpm
Na kitavertus paaiskejo kad turiu dar viena beda, kuri tikejaus isnyks kai laisvas apsukas susitvarkysiu.....taigi reiskia vel pi......uos pakrites po kapotu
Kai nuemi nuo variklio apkrovima (ikaites variklis) (t.y. pvz pries sankryza sustoji) - uzgesta.....na minciu turiu bet cia nebe patsoso ir laisvu apsuku, o jau kita tema........reiks ieskot kame shaknys
Pulsavo ten apsukos laisvos, nes su varztu peraustas buvau sureguliaves, taigi kompas bano numazinti iki 'terget idle speed' varikliuko pagalba, o paskeu kai varikliukas jau 'ant dugno' pradeda kura riboti, kura apribojus pasidaro per liesas misinys (krinta apsukos) bet uztat lembda nepatenkintas p..sa prota kompui ir tas vel priverstas kuro kieki didinti taigi vel kyla apsukos ir taip vel is pradziu.......uztat ir smaukesi jos, bet sumazinus iki normaliu - tvarka ... beje, ar zinot, kad 1G "target idle speed" yra 750rpm kai karstas variklis, o kai kondishonas ijungtas - 850rpm
Na kitavertus paaiskejo kad turiu dar viena beda, kuri tikejaus isnyks kai laisvas apsukas susitvarkysiu.....taigi reiskia vel pi......uos pakrites po kapotu
Kai nuemi nuo variklio apkrovima (ikaites variklis) (t.y. pvz pries sankryza sustoji) - uzgesta.....na minciu turiu bet cia nebe patsoso ir laisvu apsuku, o jau kita tema........reiks ieskot kame shaknys
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 594
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 27, 03:00
- AutomobilisCOLON Honda, Honda
- MiestasCOLON Kaunas
ar tas aušinimo sk. daviklis kartais ne prie termostato? nes mano auto ten kokia tai fiškė su įtartinai apsilupusiu laiduZaZaZ rašėCOLONNa, "kolega" nebutinai siaip. Dar labai tiketina, jog svaigsta paprasciausiai ausinimo skyscio dacikas. O jeigu laisvu apsuku varikliukas, tai remontas supistas....tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?
Plymouth Laser 1.8 RIP
Honda Prelude 2.2Vti
Honda HR-V
Honda Prelude 2.2Vti
Honda HR-V