Dingo "patsos`as" :( help
Dingo "patsos`as" :( help
Viena diena, dingo vadinamas patsosas.
Auto Eclipse 1g, 2 l dohc
Kol nesusyla variklis - apsukos plaukioja nuo 500 iki 900, susylus - laikosi kaip ikaltos ant 1000. Bandziau nuresetint kompa, perinkau laisvu apsuku voztuva - niekas nepadejo....
Tai kas galetu buti? Vasara, nera didele problema, bet vistiek iskart vaziuojant - gesta.. O ziema bus jau DIDELE beda.....
Auto Eclipse 1g, 2 l dohc
Kol nesusyla variklis - apsukos plaukioja nuo 500 iki 900, susylus - laikosi kaip ikaltos ant 1000. Bandziau nuresetint kompa, perinkau laisvu apsuku voztuva - niekas nepadejo....
Tai kas galetu buti? Vasara, nera didele problema, bet vistiek iskart vaziuojant - gesta.. O ziema bus jau DIDELE beda.....
O ziurejai ausinimo skyscio daviklis ka rodo? (turi kisti varza priklausomai nuo temperaturos). Taip pat gli buti parejes tas :censored:, kuris ora reguoliuoja pagal ausinimo skyscio temperatura. ten visai be jokios elektronikos. (kitas...ne tas kur stepper motor yra ir laisvas apsukas reguliuoja) Taip pat gal beda pvz ..... oro temperaturos davikly kokiam ar dar kokiam gaidy......arba pvz siaip laidai belekokie......salta - dregna - gaidys, isyla viskas - no problem. Pas mane panasios tik ziauresnes problemos (t.y. isviso laisvos apsukos svaigsta. ir px silta ar salta) ej, o kaip yra su kompo nuresetinimu? kada verta daryti, nuo ko padeda ir kaip daromas? kokie ispudziai forumieciu apie tai?
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- djx
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 105
- UžsiregistravoCOLON 2004 10 04, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius-Biržai
- CONTACTCOLON
Re: Dingo "patsos`as" :( help
pas mane irgi kol saltas tai apsuku mazoka ir uzgesta daznai...O kur randasi tas laisvu apsuku voztuvas ar varikliukas ? bandyciau ta paziureti jei ne tai kitur ieskot bedos...Chrome rašėCOLONViena diena, dingo vadinamas patsosas.
Auto Eclipse 1g, 2 l dohc
Kol nesusyla variklis - apsukos plaukioja nuo 500 iki 900, susylus - laikosi kaip ikaltos ant 1000. Bandziau nuresetint kompa, perinkau laisvu apsuku voztuva - niekas nepadejo....
Tai kas galetu buti? Vasara, nera didele problema, bet vistiek iskart vaziuojant - gesta.. O ziema bus jau DIDELE beda.....
Eclipse GS DOHC 92m SOLGT
BMW 325TD
BMW 325TD
- Sharas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1064
- UžsiregistravoCOLON 2005 04 10, 03:00
- MiestasCOLON Vilnius - Siaul
Pas mane ir yra bedu kai slatas variklis, bet pradzioj isvis ant laisvu nedirbo. Nuvariau pas meistrus ipurskimo, tai pasirodo kazkoks kondensatorius isbego ir nudegino kazka, tai ten jie kazka patvarke ir kai siltas dabar normaliai. Siaip sake cia tokia yra mitsu beda (rode visa kruva suvarytu kompu).
Siaip patarciau pasiziureti DSM remonto zinyna (kazkur buvo linkas www/mitsubishi-klubas.lt) Ten graziai nupiesta kur ir ka daro (Wax actuated valve). Siaip jis yra netoli laisvu apsuku varikliuko (po ta vieta, kur stora oro slanga ieina jau i varkili (na nevisai i pati varikli). Na as nzn kaip prieiti ten normaliai prie jo ir kaip ji isimti neisleidus ausinimo skyscio. Siaip vienas elektrikas yra sakes, kad tokie 'valvai' budavo kazkuriuose bambaliukuose ar kurtai tai sake nelaikydavo labai visi. WHO KNOWS....O kur randasi tas laisvu apsuku voztuvas ar varikliukas ?
O del kondiku.....hmz gal ir verta paziureti..... bet na as biski netikiu kad taip elektrolitas isbeges is kondiko (kad jis isbegtu pirma turi numirti kondikas) padaro taip, kad svaigsta apsukos. NELABAI TIKIU.
1)jei nusprogo kondikai, tai jau iskart daug sutrikimu turi atsirast
2) jei uztrumpino kanors elektrolitas (kas yra visai neprognozuojama kur ir ka uztrumpino) tai greiciau visai numirs tas kompas nei kazka suknis (o tuo labiau beveik visais atvejais laisvas apsukas)
3)Na......o gal visgi reiks issiardyti kompa......paziureti......
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
o siaip, ej, pasidalinkit ispudziais apie 'RESET' ok? taip pat gal riebus zinai kas siauliuose gali tokius dalykus normaliai paziuret ....na aisku....... automagija tai kazkaip........manyciau nekoks 'santykis tarp kokybes ir kainos'....oj ne koks....... Tai va...sakau gal esi su kokiom panasiom bedom savaja kur vares.
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
koks ten reset'as atjungei akumo chlema ant kokios minutes uzdejai ir psio.ZaZaZ rašėCOLONo siaip, ej, pasidalinkit ispudziais apie 'RESET' ok? taip pat gal riebus zinai kas siauliuose gali tokius dalykus normaliai paziuret ....na aisku....... automagija tai kazkaip........manyciau nekoks 'santykis tarp kokybes ir kainos'....oj ne koks....... Tai va...sakau gal esi su kokiom panasiom bedom savaja kur vares.
mano kaip vaziuodavo pries reset'a taip ir toliau vaziuoja
92 Eclipse GS, red, ZSO 978 / 03 Outlander, silver...
tai gerai kad ne akseleratoriuioma rašėCOLONnuimi klemą ir nuspaudi stabdžių pedalą kelioms sekundėms(užsidaro visos grandinės) - va tokį variantą girdėjau iš vieno meistro-why not?
beje, po resetinimo auto gali pakvailiot nestipriai, kol susirinks kompa visą reikiamą info ra pan.
92 Eclipse GS, red, ZSO 978 / 03 Outlander, silver...
- Riebus
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 9490
- UžsiregistravoCOLON 2004 09 13, 03:00
- AutomobilisCOLON Peshkom
- SkypeCOLON Riebus
- MiestasCOLON Anapilis
del to neturejau problemu niekada mano masina sukasi kaip bite ir negenda bet va kolegos galantas su 4G63 tai jam taip meistras sake tipa tie kondikai jei ju neperlituot tai gali pasimirt issipust ir uzlieti plata todel patare susitvarkyt tas zinoma nepaklause tai jam taip ir atsitiko ne uz ilgo bet nesudege tai neteko ieskot nes sake kainikes tai vaiksto ir kas blogiausia sunku rast galesiu paklaust kas jam ten tvarke
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!
nu va. ant keliu laikau pasidejes kompa.
Siaip konkreti mano situacija: laisvu apsuku varikliukas sukasi tik i viena puse (uzsidarineja tik t.y. mazina apsukas) Varikliuko abi x2 apvijos sveikos. Laidai iki kompo nuo varikliuko sveiki. Ijungus degima neatidaroma laisvu apsuku sklende (na nes varikliuko niekada nesisuka i ta puse). Zinoma, itarima kelia ir vienas sklendikes asies guoliukas.
Hipoteze Nr1: varikliukas mechaniskai uzsikerta kai bando 'didinti apsukas'
Hipoteze Nr2: kompas gauna klaidinga informacija is davikliu ir galvoja kad apsukos pastoviai perdideles
Hipoteze Nr3: Kompas svaigsta A:pagaidintas, B:' training' funkcija grybauja
Pamastymai:
Hipoteze Nr2 atkrinta del to, kad ijungus degima sklende turetu buti pilnai atidaroma nepriklausomai nuo jokiu davikliu. Taip pat padidejus variklio apkrovai, nepriklausomai nuo apsuku skelnde atidaroma per tam tikra zingsneliu skaiciu, o kaip zinoma tas nera padaroma mano atveju.
Hipoteze Nr1 nelabai tiketina, nes ranka sukant skelndikes asis sukinejasi laisvai i abi puses, taigi, kokia tikimybe, kad varikliukas gali pasukti rotoriu(asi) i viena puse, bet neistengia i kita......
Hipoteze Nr3: A: Kondensatoriai sveiki, aiskiu elektrolito isbegimo pozymiu nesimato. Salia (butent - salia, o ne po jais ar kur) kondensatoriu yra sioks toks plotelis prie neaiskiu zalios spalvos kertuotu detaliu......(irgi kondikai kazkokie tik ne elektrolitiniai kiek suprantu) siek tiek keliantis itarima....
cia ne mano kompas(mano svarus), bet va panasus labai:
beje, vienas protingas sitoj srity zmogus yra parases:
-----------------------------------------
If any of the ISC coils shorts it takes out the ISC driver. IC105 or IC107.
Because one of the ISC traces runs under C104, leakage can cause it to short to either the ground trace to the cap or the +12. When it shorts to the +12v leg is also fries the driver the next time the ECU tried to step the ISC.
Steve
--------------------------
taigi atsiprasau, kad netikejau, jog gali kondikai kalti but del apsuku svaigimo.
B: Nezinau ka daryt tokiu atveju jeigu cia 'training' nusisvaiges
Na, eisiu kompa testuot prie stalo
kondikus pamatuosiu....gal paziuresiu issamiau kas ten daros kur itarima kelia....
na, jei kas kokiu minciu turit apie tai ka parasiau....labai laukiu komentaru gal kokia minti pasnabzdesit ir pades man issprest tas amzinas bedas ji ))
Taigi laukiu komentu, jei ka issiaiskinsiu - parasysiu kame reples
Siaip konkreti mano situacija: laisvu apsuku varikliukas sukasi tik i viena puse (uzsidarineja tik t.y. mazina apsukas) Varikliuko abi x2 apvijos sveikos. Laidai iki kompo nuo varikliuko sveiki. Ijungus degima neatidaroma laisvu apsuku sklende (na nes varikliuko niekada nesisuka i ta puse). Zinoma, itarima kelia ir vienas sklendikes asies guoliukas.
Hipoteze Nr1: varikliukas mechaniskai uzsikerta kai bando 'didinti apsukas'
Hipoteze Nr2: kompas gauna klaidinga informacija is davikliu ir galvoja kad apsukos pastoviai perdideles
Hipoteze Nr3: Kompas svaigsta A:pagaidintas, B:' training' funkcija grybauja
Pamastymai:
Hipoteze Nr2 atkrinta del to, kad ijungus degima sklende turetu buti pilnai atidaroma nepriklausomai nuo jokiu davikliu. Taip pat padidejus variklio apkrovai, nepriklausomai nuo apsuku skelnde atidaroma per tam tikra zingsneliu skaiciu, o kaip zinoma tas nera padaroma mano atveju.
Hipoteze Nr1 nelabai tiketina, nes ranka sukant skelndikes asis sukinejasi laisvai i abi puses, taigi, kokia tikimybe, kad varikliukas gali pasukti rotoriu(asi) i viena puse, bet neistengia i kita......
Hipoteze Nr3: A: Kondensatoriai sveiki, aiskiu elektrolito isbegimo pozymiu nesimato. Salia (butent - salia, o ne po jais ar kur) kondensatoriu yra sioks toks plotelis prie neaiskiu zalios spalvos kertuotu detaliu......(irgi kondikai kazkokie tik ne elektrolitiniai kiek suprantu) siek tiek keliantis itarima....
cia ne mano kompas(mano svarus), bet va panasus labai:
beje, vienas protingas sitoj srity zmogus yra parases:
-----------------------------------------
If any of the ISC coils shorts it takes out the ISC driver. IC105 or IC107.
Because one of the ISC traces runs under C104, leakage can cause it to short to either the ground trace to the cap or the +12. When it shorts to the +12v leg is also fries the driver the next time the ECU tried to step the ISC.
Steve
--------------------------
taigi atsiprasau, kad netikejau, jog gali kondikai kalti but del apsuku svaigimo.
B: Nezinau ka daryt tokiu atveju jeigu cia 'training' nusisvaiges
Na, eisiu kompa testuot prie stalo
kondikus pamatuosiu....gal paziuresiu issamiau kas ten daros kur itarima kelia....
na, jei kas kokiu minciu turit apie tai ka parasiau....labai laukiu komentaru gal kokia minti pasnabzdesit ir pades man issprest tas amzinas bedas ji ))
Taigi laukiu komentu, jei ka issiaiskinsiu - parasysiu kame reples
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
na ka
'issamesni kompo tyrimai parode' kad visgi kondensatoriai isbege. Pamatavau - ziuriu nebepanashu i kondikus......islitavau ir radau grazias elektrolito 'balutes' po jais. elektrolitas daug neissiliejo taigi nors ir nedaug, taciau yra vilties, jog niekas daugiau gal ir nebus parejes. Deja vienas takelis vedantis i ICS kontroleri yra tarp vieno kondiko koju, taigi jis aplietas. kitaip tariant jau pradedu galvoti is kur gauti tokia detale. jos( to chipo)datasheeta intike susiradau, taigi ka jis ir kaip daro, kokie parametrai - zinau. taciau nesinoretu klijuoti jo pakaitalo is rusisku loginiu mikroschemu ir tranzu........ kadangi siauliuose tokios detales uzsakyt el. preku parduotuvese nelabai tikiu rast, tai kogero teks ieskot parejusio eclipses kompo (na ten eina 4-5 tokie pat kontroleriai taigi keli bus like sveiki). Na ka.........palinkekit geriau man sekmes!
'issamesni kompo tyrimai parode' kad visgi kondensatoriai isbege. Pamatavau - ziuriu nebepanashu i kondikus......islitavau ir radau grazias elektrolito 'balutes' po jais. elektrolitas daug neissiliejo taigi nors ir nedaug, taciau yra vilties, jog niekas daugiau gal ir nebus parejes. Deja vienas takelis vedantis i ICS kontroleri yra tarp vieno kondiko koju, taigi jis aplietas. kitaip tariant jau pradedu galvoti is kur gauti tokia detale. jos( to chipo)datasheeta intike susiradau, taigi ka jis ir kaip daro, kokie parametrai - zinau. taciau nesinoretu klijuoti jo pakaitalo is rusisku loginiu mikroschemu ir tranzu........ kadangi siauliuose tokios detales uzsakyt el. preku parduotuvese nelabai tikiu rast, tai kogero teks ieskot parejusio eclipses kompo (na ten eina 4-5 tokie pat kontroleriai taigi keli bus like sveiki). Na ka.........palinkekit geriau man sekmes!
nostalgija: raudona Mitsubishi Eclpse GS,
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
dabar: juoda Mitsubishi Eclpse GS, Šiauliai
- Drumbash
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1792
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
- MiestasCOLON Šiauliai
o ZAZAS pasirodo dar ir kanifolijus lituoklis Greit pradesim kompus perlituot siauliuos
citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt
http://www.zaliauskai.lt