del variklio kaitimo
del variklio kaitimo
tai va, sutvarke pagaliau varikli,bent jau taip manau, dabar yra tipo velyvas degimas ir tipo ji kaista, ar gali but toks varijantas? nes su vienu kalbejau sako,kad nelabai arba ausinimo skyscio isvis nera,o mechanikas sako,kad ne cia del velyvo degimo kaitimas,tai dabar nebesuprantu,nes noreciau masina nusivaryt,kad paziuretu ta degima su tuo aparatu(turbut stroboskopas vadinasi?), kadangi tempt neiseis,nes nera kam,tenka sava eiga nuvaziuot,tai kaip manot?
ot idomus klausimas. Taigi pats paziurek ar yra ausinimo skyscio, tada paziurek ar yra tepalo, ir vaziuok, prades kaist pziurek slangas ar abi panasios temperaturos, na o jau po to gali ir degima kaltint. Siaip yra galimybe, kad nuo velyvo degimo gali kaist, bet ji labai maza, o jei ir taip tai atsuk du varztus ir patatyk paskirstytoja per viduri ir degimas nebebus velyvas, ir jei tada kais tai esme sio reikalo bus kitur.
jo, ausinimo skyscio nebuvo daug, bet kaist pradejo,o kodel tai b**, dacikas temperatura rodo kazkur ant puses,o radijatorius ikaites tai jomajo,net melynas dumelis isejo,bet isijungiau kondicionieriu,tai lyg ir nieko,bet galios isvis nera, i kalna net leteja, variklis dirba ziauriai,degima servise pasake,kad pareguliuot negalima,nes viska reguliuoja kompas issemem dabar termostata ir eisiu dabar ji testuot ar veikia
- Lince
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 721
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 19, 02:00
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Gali but oro kamsti sausinimo sitemoje, del to necirkuliuoja ausinimo skystis.
Kai susyla skystis ar variklis nesvarbu uzgesinu spabandyk paciupineti visas ausinimo slangas jei visos vienodai karstos tada kamscio nera, jei nevienodo tada yra kamstis
tada uzvedus pabandyt paminkyt tas slangas su ranka turetu pramusti ...
O del degimo taip kaisti negali
zinoma kaista del blogo degimo bet ne iki tokio lygio ir tik vaziuoja prasciau
Kai susyla skystis ar variklis nesvarbu uzgesinu spabandyk paciupineti visas ausinimo slangas jei visos vienodai karstos tada kamscio nera, jei nevienodo tada yra kamstis
tada uzvedus pabandyt paminkyt tas slangas su ranka turetu pramusti ...
O del degimo taip kaisti negali
zinoma kaista del blogo degimo bet ne iki tokio lygio ir tik vaziuoja prasciau
Mitsubishi Lancer EVO VIII
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
377Hp 486Nm 1.2Bar Boost
GT3071 Turbo
- Matosas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 14583
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
- AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
- MiestasCOLON Sostinė
- CONTACTCOLON
Tai kad kietos tos slangos buna , nelabai ten ranka paspaudaliosi kai preikiantLince rašėCOLONGali but oro kamsti sausinimo sitemoje, del to necirkuliuoja ausinimo skystis.
Kai susyla skystis ar variklis nesvarbu uzgesinu spabandyk paciupineti visas ausinimo slangas jei visos vienodai karstos tada kamscio nera, jei nevienodo tada yra kamstis
tada uzvedus pabandyt paminkyt tas slangas su ranka turetu pramusti ...
O del degimo taip kaisti negali
zinoma kaista del blogo degimo bet ne iki tokio lygio ir tik vaziuoja prasciau
hm, krc kaista,bet dacikas gal iki puses tepakyla temperaturos ir gana greitai ,gal jo diapazonas nedidelis pakilimo ,kad tik puse rodytu,nes esu pastebejes,kad kiek bespausdavau dacikas nekildavo,na yra 2 ventiliatoriai,tai gal jie zaibiskai atausina slangas tai spaudinejau, gana minkstos,virsutine gana gerai ikaitusi buvo,o apatine tik truputi, tai sakom bus termostas,nes tik toj vietoj apie dacika buvo pokyciai,aisq isemem termostata ir pradejo kaist abi slangos ir antifrizas lasejo,patikrinau termostata virdamas puode ,jis acidaro,tai gal buvo koks oro tarpas pries ji kad jis neatsidare,krc mistika ore
- taxistas
- Garbės narys
- PranešimaiCOLON 1981
- UžsiregistravoCOLON 2005 02 26, 02:00
- AutomobilisCOLON e38, M67
- SkypeCOLON valentaspilz
- MiestasCOLON Dzukija
- CONTACTCOLON
Ir man buvo kad rodykle beveik prie puses, ir ventiliatorius pradedavo veikti jau prie trecio svesoforo Ir termostatas atsidarydavo O pasirodo kad nuo laiko jis pradejo streikuoti, ir atsidarydavo ne pagal norma o prie aukstesnes temp Ir visi bajeriaimarchela rašėCOLONhm, krc kaista,bet dacikas gal iki puses tepakyla temperaturos ir gana greitai ,gal jo diapazonas nedidelis pakilimo ,kad tik puse rodytu,nes esu pastebejes,kad kiek bespausdavau dacikas nekildavo,na yra 2 ventiliatoriai,tai gal jie zaibiskai atausina slangas tai spaudinejau, gana minkstos,virsutine gana gerai ikaitusi buvo,o apatine tik truputi, tai sakom bus termostas,nes tik toj vietoj apie dacika buvo pokyciai,aisq isemem termostata ir pradejo kaist abi slangos ir antifrizas lasejo,patikrinau termostata virdamas puode ,jis acidaro,tai gal buvo koks oro tarpas pries ji kad jis neatsidare,krc mistika ore
Re: del variklio kaitimo
Sveiki, man tas pats velnias su kaitimu. Pasirodo nebuvo skyscio, dapylem ir ventiliatorius suveike. Bet idomumas tame, kad prie 130 km/h vel bando kaisti, suletini, atsistato. Po sios ziemos durniuoja Galantiskai mano Galantas.