Re: Nerealūs Galantai (6G)
ParašytasCOLON 2010 02 19, 16:35
į kitą puslapį
Diskusijų forumas
https://www.mitsubishi-klubas.lt/
Tai, Nerealus, tu paimk ir sumažink nuotraukas, paredagavęs savo postą.nearealus rašėCOLONnu sorry,kad neatlaikiai.kita karta tex jau mazint,kad neabutu nusiskundimuRiebus rašėCOLONnerealus EIK TU NX su savo tokio dydzio fotkem!!! aciu uz demesi!
Sitas hiundajaus dangtelis tesiskiria uzrasu.Giedrius902 rašėCOLONSorry uz OT,bet kodel ten Hiundai dangtelis,esu girdejes,kad Hiundajai su Mitsais kazka bendro yra tureje,bet nzn koks skirtumas,kad ten Hiundai dangtelis?Jis kazka keicia is esmes ar tiesiog atlieka elementaria dangtelio funkcija?
argumentuok prasomJulius57 rašėCOLONĮsiurbimo kolikas manau kad "neteisingas"
nenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiuJulius57 rašėCOLONKodėl pirmas cilindras dažniausiai nuskriaudžiamas darant kolika siaurėjantį? Aš manau kad reikia daryt tolygų, o ne siaurėjantį, nors gal turbo motorams tai neaktualu
Riebus rašėCOLONnenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiu
nelabai supratau ka cia paklauseiNomad rašėCOLONna ok, su tuo viskas aišku, bet kodėl būtent PIRMAS būna ilgiausias, o ketvirtas trumpiausias?
Riebus rašėCOLONnenuskriaudziamas teisiog galvok tokiu principu storiausia vieta 4cilindrai ploniau 3 dar ploniau 2 pats galas tai oro srautas prainantis 1 cilindrui taip kad sutaupius daug metalo daiktas pasidaro pigesnis neprarasdamas savo aerodinaminiu savybiu