Puslapis 11

Dar vienas klausimas apie dujas.

ParašytasCOLON 2008 09 03, 20:52
GodHate
Gal kas turit galantu (97m - 00m) su tiesioginem dujom, butu idomu su kokiom, brc ar lenkiskom ir ka galetumet pasakyt, ar verta ir kodel, noreciau nuomones su argumentais, o ne simpatiju :) nes as pats buciau tik uz benzina, bet galimybes yra galimybes tai vat toks ir klausimas, kaip reaguoja varikliai, na labiausiai domintu 2.5l :)

Re: Dar vienas klausimas apie dujas.

ParašytasCOLON 2008 09 03, 22:33
zixelis

Re: Dar vienas klausimas apie dujas.

ParašytasCOLON 2008 09 04, 10:16
Mantas
Jau kad zixelis cia mane pradejo reklamuot, tai jauciu pareiga tart zodi :mrgreen:
Viskas veikia, 4 kartos iranga su varikliu sutaria puikiai, tik Lietuvoj yra pasirinkimas ne tik tarp lenkiskos ir BRC irangu. Vazineju jau du metus, per ta laika nei karto nereikejo jai nieko reguliuoti, o uz sutaupytus pinigus dabar tikriausiai du kitus variklius isideciau. Kuro 100ui km valgo kazkur 0.5-1l daugiau. Esu kazkur rases placiau, jei netingi pasieskok forume. Taip pat siek tiek sumazeja trauka (labai nezymiai, priklauso nuo reguliavimo)
Mano nuomone, jei jau ateina mintys apie irangos statyma, tai statyti verta. O susidejus kokybiska iranga pas zmones, kurie sugeba ja sureguliuot, manau pakeisi nuomone apie dujas

Kiek pamenu klubietis Drumbashas (visuomenej zinomas dar ir trachtibidocho vardu :) ) turejo dujini 2.5l galanta, problemu kiek pamenu su juo irgi neturejo. Taip pat ir Marozas66 laksto su dujom, kiek pamenu irgi dar nesiskunde.

Re: Dar vienas klausimas apie dujas.

ParašytasCOLON 2008 09 04, 11:33
Fever
Pas mano tėvuką galante 2.5 V6 irgi dujos idetos, lenkiškos :wink: Jau virs 40'000km pravažiavo ir jokiu problemų. Pas mane taip pat lenkiškos dujos. Jokiu nusiskundimu neturiu :roll:

Re: Dar vienas klausimas apie dujas.

ParašytasCOLON 2008 09 15, 22:02
artex
Turiu 2.5V6 galanta 99m., automatas. Pries tris menesius isidejau dujas, 4 kartos OMVL DREAM XXI-N. Dejau UAB "Autodujos ir partneriai" (ADS). Siaip vaziuoja gerai, sanaudos gal max 1L didesnes, traukos skirtumo nepastebejau, jei ir yra tai labai mazas. Tik siektiek didokas purkstuku darbo garsas, lauke atrodo kad dyzelinis variklis, bet salone girdisi tik gerai isiklausius. Vienas blogas dalykas, kad ant laisvus apsuku gana smarkiai dreba variklis(ant benzino nedreba), ypac su ijungtu kondicionierium. ADS'e reguliavo, bet niekaip nesutvarke, liepe pasikeisti zvakes - pasikeiciau - vistiek taspats. Po to vel reguliavo bet ir vel nieko nepatvarke, tai kolkas vazineju.. Kai nusibos vel vaziuosiu pasjuos, kad tvarkytu, nes garantija 5m. dave.