CAS/CPS testavimas - 2G

TIK instrukcijos, kaip pačiam atlikti remonto ar tobulinimo darbus. JOKIŲ UŽKLAUSŲ.
Vartotojo avataras
ZyXEL
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 11303
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
SkypeCOLON zyxelis
MiestasCOLON Vilnius
CONTACTCOLON

CAS/CPS testavimas - 2G

Neperskaitytas pranešimas ZyXEL » 2013 10 04, 14:38

CPS (CRANK position sensor) and the CAS (CAM angle sensor) pas 2G DSM'us yra pritvirtinti:
95-96 metų 2G- CAS yra prie paėmimo velenėlio žvaigždės, pritvirtintas prie galvos po diržo apsauga.
97-99 metų 2G- CAS'as yra pritvirtintas prie galvos keleivio pusėje.
CPS pas visus 2G yra toje pačioje vietoje- prie pagrindinio veleno, pritvirtintas prie bloko po diržo apsauga.

CAS Testavimas:

Atjungti sensorių ir matuoti laidyno pusėje (jungtį), užvedimo raktelį pasukus į "ON" poziciją.
BLK (Pin 1) - Ground (0 ohms to ground)
BLU/RED (Pin 2) - 4.8v iki 5.2v
RED (Pin 3) - 12v
Jei viskas gerai- pajungti atgal ir matuoti įtampą ant signalo laido, bandant užkurti mašiną (sukant variklį).
BLU/RED (Pin 2) - 0.4v iki 3.0v (jei rodo 0v sukant variklį- CAS'as miręs)


CPS Testavimas:

Atjungti sensorių ir matuoti laidyno pusėje (jungtį), užvedimo raktelį pasukus į "ON" poziciją.
BLK (Pin 1) - Ground (0 ohms to ground)
BLU/WHT (Pin 2) - 4.8v iki 5.2v
RED (Pin 3) - 12v
Jei viskas gerai- pajungti atgal ir matuoti įtampą ant signalo laido, bandant užkurti mašiną (sukant variklį).
BLU/WHT (Pin 2) - 0.4v iki 4.0v (jei rodo 0v sukant variklį- CPS'as miręs)


Tam, kad pratestuoti signalo laidą kūrimo metu- reikia pradurti laidą su adata ir matuoti ją. Taip nepažeisite laido ir mažiausiai nuostolių jo izoliacijai.
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas

Lancer Evolution X GSR 2011

BUTTON_POST_REPLY