Puslapis 11

Remontuojam L200

ParašytasCOLON 2009 03 17, 23:29
medziotojas
Sveiki kolegos džipistai. Apturėjau tech.apžiūra šiam mėnesį, nes L200 kaip krovininiui reik praeidinėt kas metai, ir ten buvau nemaloniai nustebintas 8O Šaibom išėjo galinių amortizatorių apatinės gumos, stabilizatoriaus "ūsų" gumos ir taip vadinamas "majatnikas" - nežinau kaip pavadint lietuviškai :D vairo kolonėlės pagalbininkas. Pasirodo galiniai amortikai keičiami iš vis - gumos jiems nekeičiamos 8O , o jos buvo visiškai, nuo važinėjimų laukais ir miškais, susidėvėję. Stabilizatotiaus gumos taip pat "išsiplakę". Pasizvanyjau dėl detalių - bliamba amortiko kaina su visom įmanomom nuolaidom apie 80 lt, stabilizatoriaus gumų vienos kaina apie 25 lt 8O , "majatnikas apie 270 lt.
Kadangi esu "seno kirpimo" pradejau galvoti kaip išvengti šių išlaidų ?
Reziumė - amorizatorių remontas - 4 lt, stabilizatoriaus - 6 lt ir "majatniką" teko pirkti orginalą - 180 lt
Galiniams amortikams gumas pirkau rusiškas, tipo Nivos berods, kurios susideda konusu iš 2 dalių. senas išpjoviau, o rusiškas aptekines ant "šmirgelio" ir pasidarbavęs peiliu jas pastačiau. Stabilizatoriui irgi rusiškas parinkau, pagal panašius matmenis ir skylės išmierą. biski darbo aštriu peiliu ir stabilizatorius tapo net "kietesnis" nei orginalo. Apie 1 val. darbo ir pakaba sutvarkyta. Jei būčiau pirkęs "orginalus" ir būčiau tai atlikęs servise - galit įsivaizduot kiek būtų nulupę. SUTAUPIAU sakyčiau gan nemažai.
Norėčiau su kitais L200 šeimininkais pasidalinti a/m remonto bėdom ir sėkmėm šiame skyrelyje :wink:
Sėkmės remontuojant savo "žirgus" !

Re: Remontuojam L200

ParašytasCOLON 2009 03 18, 01:07
ZyXEL
Nuoširdžiai tikiuosi, kad neatsisuks taupumas prieš patį ;) Turim mes čia pavyzdžių įvairių. Sėkmės eksploatuojant ;)

Re: Remontuojam L200

ParašytasCOLON 2009 03 23, 16:33
xtreme
Laba,
Manau kad nelabai i sitos klases forume dali rasau, bet kadangi jau su L susije tai... :)

Taiva, isigijau L300, 85metu, 2.3d, kemperi.
2WD ar 4WD dar neissiaiskinau :)

ir va iskart klausimai, gal kas susidurete (sunumeruosiu, kad butu lengviau susigaudyti :) ):
1. Problema - perdaug didelis vairo laisvumas - reikia pasukt vos ne 180laipsniu kad masina bent kiek sureaguotu. Masina be vairo stiprintuvo. Klausimas ar kas arde ir jei arde tai kaip ardosi vairo kolonele (itariu bites kad joje problemos), arba kur jas remontuoja uz PROTINGA kaina.
2. Kaip su situ varikliu temperaturos kaitom? Esme tokia, kadkai vaziuoju ~55 km/h 4 pavara - temperaturos rodykle stovi ties pirma padala. Bet neduok Die padauginsi gazo/greicio - per kelis kilometrus temperatura pakyla dvigubai. Kame gali buti kampas? ar prasta ausinimo skyscio cirkuliacija ar dar kas? Dar idomus pastebejimas - siaip pastoviai sukasi ir difuzorius is variklio puses - ne taip kai kitose masinose (tik pakilus iki tam tikros temp), bet iskart uzsivedus - kaip pas tarybini gazika :) Ir isvis kokia temp paprastai yra palaikoma pas sita japona? 80-90laipsniu? ties kuria vieta ciferblato ten turi but rodykle? nes ten jokiu skaiciu nera...
3. kaip reikalai su srotais Kaune ir aplink ji, kur ardo sitokias mikruskes? Yra tokiu?

Tiek siam kartui
Xtreme