Sveiki kolegos džipistai. Apturėjau tech.apžiūra šiam mėnesį, nes L200 kaip krovininiui reik praeidinėt kas metai, ir ten buvau nemaloniai nustebintas Šaibom išėjo galinių amortizatorių apatinės gumos, stabilizatoriaus "ūsų" gumos ir taip vadinamas "majatnikas" - nežinau kaip pavadint lietuviškai vairo kolonėlės pagalbininkas. Pasirodo galiniai amortikai keičiami iš vis - gumos jiems nekeičiamos , o jos buvo visiškai, nuo važinėjimų laukais ir miškais, susidėvėję. Stabilizatotiaus gumos taip pat "išsiplakę". Pasizvanyjau dėl detalių - bliamba amortiko kaina su visom įmanomom nuolaidom apie 80 lt, stabilizatoriaus gumų vienos kaina apie 25 lt , "majatnikas apie 270 lt.
Kadangi esu "seno kirpimo" pradejau galvoti kaip išvengti šių išlaidų ?
Reziumė - amorizatorių remontas - 4 lt, stabilizatoriaus - 6 lt ir "majatniką" teko pirkti orginalą - 180 lt
Galiniams amortikams gumas pirkau rusiškas, tipo Nivos berods, kurios susideda konusu iš 2 dalių. senas išpjoviau, o rusiškas aptekines ant "šmirgelio" ir pasidarbavęs peiliu jas pastačiau. Stabilizatoriui irgi rusiškas parinkau, pagal panašius matmenis ir skylės išmierą. biski darbo aštriu peiliu ir stabilizatorius tapo net "kietesnis" nei orginalo. Apie 1 val. darbo ir pakaba sutvarkyta. Jei būčiau pirkęs "orginalus" ir būčiau tai atlikęs servise - galit įsivaizduot kiek būtų nulupę. SUTAUPIAU sakyčiau gan nemažai.
Norėčiau su kitais L200 šeimininkais pasidalinti a/m remonto bėdom ir sėkmėm šiame skyrelyje
Sėkmės remontuojant savo "žirgus" !
Remontuojam L200
- medziotojas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 3
- UžsiregistravoCOLON 2008 08 06, 18:08
- AutomobilisCOLON L200 2004m.
- MiestasCOLON Vilnius
Remontuojam L200
Viskas apie medžioklę ir ne tik http://www.medziotojas.eu
Jei Jūsų a/m purvinas - užsukite į http://www.plovykla.com
Jei Jūsų a/m purvinas - užsukite į http://www.plovykla.com
- ZyXEL
- Valdybos narys
- PranešimaiCOLON 11303
- UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
- AutomobilisCOLON Lancer Evolution GSR 2011
- SkypeCOLON zyxelis
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Re: Remontuojam L200
Nuoširdžiai tikiuosi, kad neatsisuks taupumas prieš patį Turim mes čia pavyzdžių įvairių. Sėkmės eksploatuojant
Mitsubishi Colt 91' 1.5L 12V (C50) - Parduotas
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
Mitsubishi Colt 94' 1.6L 16V (CA0) - Parduotas
Eagle Talon TSi 95' 2.0L+T (D32A) - Parduotas
Lancer Evolution X GSR 2011
-
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1
- UžsiregistravoCOLON 2009 03 23, 13:28
- AutomobilisCOLON Mitsubishi L300
- SkypeCOLON gedas37
Re: Remontuojam L200
Laba,
Manau kad nelabai i sitos klases forume dali rasau, bet kadangi jau su L susije tai...
Taiva, isigijau L300, 85metu, 2.3d, kemperi.
2WD ar 4WD dar neissiaiskinau
ir va iskart klausimai, gal kas susidurete (sunumeruosiu, kad butu lengviau susigaudyti ):
1. Problema - perdaug didelis vairo laisvumas - reikia pasukt vos ne 180laipsniu kad masina bent kiek sureaguotu. Masina be vairo stiprintuvo. Klausimas ar kas arde ir jei arde tai kaip ardosi vairo kolonele (itariu bites kad joje problemos), arba kur jas remontuoja uz PROTINGA kaina.
2. Kaip su situ varikliu temperaturos kaitom? Esme tokia, kadkai vaziuoju ~55 km/h 4 pavara - temperaturos rodykle stovi ties pirma padala. Bet neduok Die padauginsi gazo/greicio - per kelis kilometrus temperatura pakyla dvigubai. Kame gali buti kampas? ar prasta ausinimo skyscio cirkuliacija ar dar kas? Dar idomus pastebejimas - siaip pastoviai sukasi ir difuzorius is variklio puses - ne taip kai kitose masinose (tik pakilus iki tam tikros temp), bet iskart uzsivedus - kaip pas tarybini gazika Ir isvis kokia temp paprastai yra palaikoma pas sita japona? 80-90laipsniu? ties kuria vieta ciferblato ten turi but rodykle? nes ten jokiu skaiciu nera...
3. kaip reikalai su srotais Kaune ir aplink ji, kur ardo sitokias mikruskes? Yra tokiu?
Tiek siam kartui
Xtreme
Manau kad nelabai i sitos klases forume dali rasau, bet kadangi jau su L susije tai...
Taiva, isigijau L300, 85metu, 2.3d, kemperi.
2WD ar 4WD dar neissiaiskinau
ir va iskart klausimai, gal kas susidurete (sunumeruosiu, kad butu lengviau susigaudyti ):
1. Problema - perdaug didelis vairo laisvumas - reikia pasukt vos ne 180laipsniu kad masina bent kiek sureaguotu. Masina be vairo stiprintuvo. Klausimas ar kas arde ir jei arde tai kaip ardosi vairo kolonele (itariu bites kad joje problemos), arba kur jas remontuoja uz PROTINGA kaina.
2. Kaip su situ varikliu temperaturos kaitom? Esme tokia, kadkai vaziuoju ~55 km/h 4 pavara - temperaturos rodykle stovi ties pirma padala. Bet neduok Die padauginsi gazo/greicio - per kelis kilometrus temperatura pakyla dvigubai. Kame gali buti kampas? ar prasta ausinimo skyscio cirkuliacija ar dar kas? Dar idomus pastebejimas - siaip pastoviai sukasi ir difuzorius is variklio puses - ne taip kai kitose masinose (tik pakilus iki tam tikros temp), bet iskart uzsivedus - kaip pas tarybini gazika Ir isvis kokia temp paprastai yra palaikoma pas sita japona? 80-90laipsniu? ties kuria vieta ciferblato ten turi but rodykle? nes ten jokiu skaiciu nera...
3. kaip reikalai su srotais Kaune ir aplink ji, kur ardo sitokias mikruskes? Yra tokiu?
Tiek siam kartui
Xtreme