Puslapis 17

Klubinio pool'o turnyras klubieciams/forumieciams 2009-06-14

ParašytasCOLON 2009 06 01, 09:13
Virtual
Paveikslėlis

Su narių palaiminimų pradedu organizuoti Mitsubishininkų narių ir forumiečių pool'o turnyrą su Old School taisyklėmis, kad būtų visiems šansų laimėti, net ir tiems kurie lazdą laikys pirmą sykį ;)

Turnyro data galima būtų orientuoti po dviejų savaičių, dėl tikslesnės datos parašysiu.

Kad turnyras įvyktų reikia 16 dalyvių :)

Dalyviai
1. VIRTUAL [Data tinkama]
2. algucia [Data tinkama]
3. Mantas_V6 [Data tinkama]
4.
5. Sharas [Data tinkama]
6. Inga [Data tinkama]
7. ZEX [Data tinkama]
8. Matosas [Data tinkama]
9. ZyXEL [Data tinkama]
10. Jhonis
11. doS 50/50
12. Zhilvis [New One rules]
13. Martiz [Data tinkama]
14. Mantyte_V6-ytė [Data tinkama]
15. Sqnkas [Data tinkama]
16. Jupik [Data tinkama]
17.
18.
19.
Dar yra laisvų vietų :)

Dauguma nusprendė, kad bus žaidžiama pagal New One rules
Iki 3 pergalių

Dislokacija: http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio ... b89d6816c9

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 09:13
Virtual
Old School Rules
1. Žaidimo esmė: Aštuoniukė - žaidimas neužsakant smūgį (fuksų žaidimas), žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį (į priešingą kišenę mušamas juodas kamuolys, kur buvo įmuštas paskutinis jo grupės kamuolys), laimi žaidimą.

2. Kamuolių statymas: Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su 8 -uoju kamuoliu trikampio viduryje, 1 kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.

3. Teisingas išmušimas: Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.

4. Balto kamuolio įmušimas išmušant: Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.

5. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant: Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.

6. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas: Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.

7. Grupės pasirinkimas: Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) jei išmušant įkrito kamuolį iš vienos grupės, jei įkrito iš abiejų grupių žaidėjau leidžiama pasirinkti kurios grupės jis nori kamuoliukų.

8. Teisingas mušimas: Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį su baltu kamuoliu, kitu atveju bus klaida.

9. Saugus mušimas: Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.

10. Rezultatas: Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.

11. Klaidos: Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį ant linijos (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.

12. Kombinuoti smūgiai: Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.

13. Neteisingai įmušti kamuoliai: Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.

14. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo: Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.

15. Aštunto kamuolio įmušimas: Mušant 8-ą kamuolį (į priešingą kišenę nei jūsų paskutinis grupės kamuolys), įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.

16. Pralaimėjimas:
a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į priešingą kišenę kur buvo įmuštas paskutinis grupės kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.

17. Beviltiškos padėties žaidimas: Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, nustatomos lygiosios.


Naujausios taisyklės

1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.

2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.

3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.

4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.

5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).

6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.

7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.

8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.

9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.

10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.

11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.

12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.

13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.

14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.

15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.

16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.

17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.

18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.

19. Pralaimėjimas:

a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.

20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 09:24
weetux
Na jei data tiks - sudalyvausiu :)

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 10:54
Mantas
As irgi sudalyvausiu, jei tiks data. Tik siulyciau turnyra daryti dvieju minusu sistema (principas http://www.texas.lt/ -> turnyru lenteles).
Mantyte manau irgi prisijungs.

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 11:03
Andriuha
prisijunkciau :wink:

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 11:22
Sharas
Count me in :twisted: .
Reikia dabar varyt treniruotis :D

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 11:42
Wytska
registruojuosi! tik jeigu ispuola geguzes 15-20d savaite, tai galeciau tik sestadieni arba sekmadieni.

(gaila, kad nusprendet zaist taisyklemis be uzsakymu :( )

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 11:54
ZEX
Aš ir, jei diena tiks :)
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė :)

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 11:56
Dzeronimas
O savo Brataka Sima galiu pajamti? :roll:

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:39
Mantas
ZEX rašėCOLONAš ir, jei diena tiks :)
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė :)
Taisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:44
Mindaugelis
Mantas_V6 rašėCOLON
ZEX rašėCOLONAš ir, jei diena tiks :)
Kas dėl taisyklių tai lamiškos ir su juodu nesamonė :)
Taisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.
as kaip suprantu su uzsakymais visiems musimams, ar tik juodo? Realiai tai jo, juodo bandymas ikist i priesinga skyle yra nemazas laiko svaistymas, kai visgi dauguma nebus tokie profisionalai..

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:48
Mantas
Mindaugelis rašėCOLON
Mantas_V6 rašėCOLON Taisykles tai rimtai juokingos. Siulau daryt normalias su uzsakymais, nes tas juodo kamuolio badymas i priesinga skyle tai yra atviras laiko svaistymas, kas tikrai nera naudinga nei turnyro dalyviams, nei ziurovams.
as kaip suprantu su uzsakymais visiems musimams, ar tik juodo? Realiai tai jo, juodo bandymas ikist i priesinga skyle yra nemazas laiko svaistymas, kai visgi dauguma nebus tokie profisionalai..
Uzsakomi yra visi. O jei norima zaisti be uzsakymu, tai galima zaisti deviatka

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:50
weetux
Siūlyčiau pagal šias taisykles žaist:

1. Žaidimo esmė:
Aštuoniukė - žaidimas užsakant smūgį, žaidžiamas su baltu kamuoliu ir 15-a kamuolių, numeruotų nuo 1 iki 15. Vienas žaidėjas privalo sumušti į kišenes kamuolius, kurių numeriai nuo 1 iki 7 (vienspalvius), kitas - nuo 9 iki 15 (dryžuotus). Žaidėjas, įmušęs savo grupę kamuolių ir teisingai įmušęs 8 kamuolį, laimi žaidimą.

2. Kamuolių statymas:
Kamuoliai sustatomi į trikampį stalo gale su aštuntu kamuoliu trikampio viduryje, "pirmas" kamuolys turi būti trikampio priekyje ant trikampio taško, dryžuotas kamuolys viename, o vienspalvis kitame trikampio kampuose.

3. Teisingas išmušimas:
Teisingo išmušimo metu, išmušėjas (baltas kamuolys namų zonoje) turi pirmu smūgiu įmušti kamuolį, arba bent keturi kamuoliai turi prisiliesti prie borto. Jeigu jam nepavyksta to padaryti, tai laikoma klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti su tokia kamuolių padėtimi kokia yra, arba naujai sudėti piramidę ir išmušti pats ar leisti permušti priešininkui.

4. Užsakytas smūgis:
Šiame žaidime numatomi mušti kamuoliai neturi būti nurodyti. Priešininkas turi teisę pasitikslinti, kuris kamuolys ir į kurią kišenę mušamas, jei nėra tikras dėl smūgio. Smūgiai nuo borto ir kombinuoti smūgiai būtinai turi būti užsakomi. Užsakant smūgį nėra būtina nurodyti tokias detales, kaip bortų skaičių, susidaužimus ir t.t. Bet kurie kamuoliai smūgio metu įmušti su klaida - neišimami, nepriklausomai nuo to, kuriam žaidėjui jie priklauso. Pirmas žaidimo smūgis nėra užsakomas. Bet kuris žaidėjas teisingai išmušęs piramidę ir įmušęs kamuolį, tęsia žaidimą, jei išmušant įkrito bet koks užsakomasis kamuolys.

5. Peršokamo smūgio ir "Masse shot" klaida:
Jei dvikova neteisėjaujama, bus įskaitoma klaida, kai balto kamuoliuko peršokdinimo, aplenkimo arba ,,Masse shot'' smūgio metu, trukdantis kamuolys pajudėjo (nepriklausomai nuo to, ar jis bus pajudintas ranka, lazda ar kitaip).

6. Balto kamuolio įmušimas išmušant:
Jei žaidėjui, teisingai išmušus piramidę, įkrenta baltas kamuolys (visi kamuoliai paliekami kišenėse išskyrus 8-tą kamuolį), tai yra klaida. Kamuolių rūšis dar yra nepasirinkta. Pažymėtina, kad kitas žaidėjas stato baltą kamuolį namų zonoje, bet negali mušti kamuoliuko stovinčio šioje zonoje, nebent pirmiau pataikytų į bortą taip, kad grįžęs baltas kamuoliukas atsimuštų į kamuolį stovintį už linijos.

7. Paprastų kamuoliukų iškritimas išmušant:
Jei, išmušdamas piramidę, žaidėjas išmeta už stalo ribų paprastą kamuoliuką,- tai yra klaida ir kitas žaidėjas gali žaisti toliau su tokia kamuolių padėtimi, kokia yra arba statyti baltą kamuoliuką už linijos ir mušti.

8. Išmušant įkrito 8-as kamuoliukas:
Jei išmušant įkrenta 8-tas kamuoliukas, galima perstatyti piramidę ir pradėti žaidimą iš naujo arba statyti juodą kamuoliuką į trikampio tašką. Jei 8-as kamuoliukas iškrito už stalo ribų, kitas žaidėjas gali perstatyti piramidę arba, pastatęs 8-ą kamuoliuką į trikampio tašką, žaisti toliau, baltą kamuoliuką smūgiuodamas nuo linijos.

9. Atviras stalas:
Stalas yra atviras, kai dar nėra pasirinktos grupės (dryžuoti ar vienspalviai kamuoliai). Kai stalas yra atviras, leidžiama mušti per vienspalvį, kad įmuštum dryžuotą arba atvirkščiai. Pažymėtina, stalas yra visuomet atviras iškarto po išmušimo. Kai stalas yra atviras, galima mušti bet kurį vienspalvį, dryžuotą, arba 8-ą kamuolį pirmo užsakymo metu. Kaip bebūtų, kai stalas atviras ir 8-as yra pirmas baltu kamuoliu paliestas, žaidėjas negali rinktis kamuolių grupės. Jis perduoda ėjimą, įmušti kamuoliukai neišimami ir kitas žaidėjas renkasi kamuoliukus vis dar atvirame stale. Ant atviro stalo visi neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.

10. Grupės pasirinkimas:
Pasirinkimas (dryžuotų ar vienspalvių) nėra nustatytas, net jei išmušant įkrito kamuoliai iš vienos ar skirtingų grupių (stalas visuomet yra atviras iškart po išmušimo!). Grupės pasirinkimas nustatomas tik tuomet, kai žaidėjas teisingai įmuša užsakytą kamuolį po išmušimo.

11. Teisingas mušimas:
Visais smūgiais (išskyrus išmušimą ir kai stalas yra atviras) žaidėjas turi mušti pirmiausia savo grupės kamuolį ir jį įmušti arba baltu ar kuriuo nors kitu kamuoliu, liesti bortą. Pažymėtina: žaidėjas gali pirmiau baltą kamuolį smūgiuoti į bortą ir tik po to liesti savo kamuolį ir jį įmušti, arba baltas ar numeruotas kamuolys po susidūrimo turi būtinai liesti bortą. Kitu atveju tai bus klaida.

12. Saugus mušimas:
Taktiniais sumetimais žaidėjas gali įmušęs pasirinktą kamuolį perleisti ėjimą priešininkui motyvuodamas saugiu ėjimu. Saugus mušimas įvardijamas kaip teisingas. Jei smūgiuojantis žaidėjas nusprendžia sužaisti saugų mušimą, įmušdamas pasirinktą kamuolį, prieš tai jis privalo įspėti priešininką. Jei tai nebuvo padaryta ir vienas iš smūgiuojančio žaidėjo pasirinktų kamuolių yra įmuštas, jis privalės smūgiuoti vėl. Kamuoliai įmušti saugiu mušimu neišimami.

13. Rezultatas:
Žaidėjas tęsia savo žaidimą tol, kol jam pavyksta teisingai įmušti savos grupės kamuolius. Sumušęs visus savo grupės kamuolius žaidėjas gali mušti 8-ą kamuolį.

14. Klaidos:
Po klaidos priešininkas pasiima baltą kamuolį į rankas. Tai reiškia, kad jis gali statyti jį į bet kurią stalo vietą (išskyrus tą atvejį, kai stalas atviras). Ši taisyklė sulaiko žaidėją nuo klaidų, kurios priešininką statytų į nepalankią padėtį. Baltą kamuolį galima statyti ranka arba bet kuria lazdos dalimi (įskaitant ir galą). Statant baltą kamuolį, bet koks kontaktas su ant stalo esančiais kamuoliais įvardijamas kaip klaida arba neteisingas mušimas.

15. Kombinuoti smūgiai:
Kombinuoti smūgiai yra leidžiami, tačiau 8-as kamuolys negali būti naudojamas kaip pirmas kombinacijoje liečiamas kamuolys, nebent stalas atviras.

16. Neteisingai įmušti kamuoliai:
Pasirinktas kamuolys laikomas neteisingai įmuštu, kai:
a) įmušamas padarant klaidą;
b) užsakytas kamuolys neįkrenta į nurodytą kišenę;
c) nebuvo perspėta apie saugų mušimą.
Neteisingai įmušti kamuoliai neišimami.

17. Pasirinktas kamuolys iškrito nuo stalo:
Tai laikoma klaida ir ėjimas perduodamas priešininkui, išskyrus tą atvejį, jeigu įkrenta 8-as kamuolys. Tai reikštų pralaimėjimą.

18. Aštunto kamuolio įmušimas:
Mušant 8-ą kamuolį, įkritus baltam ar padarius klaidą, nėra įskaitomas pralaimėjimas, jei tuo metu nebuvo įmuštas ar iškritęs 8-as kamuolys. Pažymėtina, kombinuotas mušimas nėra naudojamas norint teisingai įmušti 8-ą kamuolį.

19. Pralaimėjimas:

a) žaidėjas padaro klaidą įmušdamas 8-ą (išskyrus 8-o įkritimas išmušant. Žr.9);
b) įmuša 8-ą tuo pačiu smūgiu kaip ir paskutinį iš savo kamuolių grupės;
c) bet kuriuo metu nuo stalo nukrenta 8-as;
d) 8-as įmušamas ne į užsakytą kišenę;
e) įmušamas 8-as, kai jis nėra teisingai pasirinktas kamuolys.
Pažymėtina, visi šie išvardinti atvejai turi būti nurodyti iki kito smūgio, kitaip bus laikoma jog jie neįvyko.

20. Beviltiškos padėties žaidimas:
Jeigu po trijų pereinančių ėjimų (viso 6 ėjimai), teisėjas (jeigu jo nėra - abiejų žaidėjų susitarimu) nusprendžia, kad mėginimas įmušti ar pastumti kamuolį nulems žaidimo pralaimėjimą, kamuoliai bus perstatomi į piramidę naujam žaidimui. Ši taisyklė gali būti naudojama tik tuomet, kai ant stalo belieka du pasirenkamieji kamuoliai ir 8-as kamuolys. Pažymėtina, trys nuoseklios klaidos nėra žaidimo pralaimėjimas.

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:54
Mantas
Vo cia tai taisykles, kitas reikalas :)

Re: Klubinio pool'o turnyras klubieciams/ forumieciams

ParašytasCOLON 2009 06 01, 12:55
jhonis
Žaist norėčiau, bet kol nėra datos nieko negaliu pasakyti.