Puslapis 22

ParašytasCOLON 2005 11 14, 13:35
Matosas
taxistas rašėCOLONRasiau ne apie lempute o apie davikli kuris ir jungia ta tavo oranze lempacka :lol: Juk turi but ir daviklis jeigu lempute yra :roll:
a vot to tau daba tai pgreit nepasakysiu, reikia ieškot forume micius rašė jau kažkur kur jisai stovi, bet esmė ta kad jin užsidega tada kai permažai būna aušinimo skysčio (kai tik nusipirkau taip buvo, bo leido toji žarna, tai gal tadu višuj stovi :roll: )

ParašytasCOLON 2005 11 14, 13:48
taxistas
Ir taip aisku kad virsui. Tik radiatoriaus ar bloko :?: :roll: Nors panasu kad ant motoro. Ir toks jausmas kad nenusiorina pas tave. O cia jau reikia vietoj ziuret kaip ta ora isprasyti is variklio. Neturejau reikalu su clipsem.

ParašytasCOLON 2005 11 14, 14:03
Matosas
taxistas rašėCOLONIr taip aisku kad virsui. Tik radiatoriaus ar bloko :?: :roll: Nors panasu kad ant motoro. Ir toks jausmas kad nenusiorina pas tave. O cia jau reikia vietoj ziuret kaip ta ora isprasyti is variklio. Neturejau reikalu su clipsem.
o tai nu tipo o tia gal ir jo, bet daba dar vienas momentas, tai sakyk jei pas mane visa sistema sandari iš kur tam orui atsirast ten, bo prieš tai ten jo nebuvo :roll: , o tai je ijis ten atsirado tai ką sistema kažkur nesandari :roll: (na je itikrai oro burbulas ten koks tai valkiojasi)

ParašytasCOLON 2005 11 14, 14:06
pelioks
Matosas rašėCOLONavot man irgi dėl tų visų rudiratorių ir tosolų bei kitų aušinimo skysčių toks vat bajeris , jau kurį laiką dega orange lempečka, tipo ale permažai aušinimo skysčio, tai aš dapyliau ale lempečka neužgesta, na jin užgesta tik karc nuo akrto, ka idaug pravažiuoji arba kai auto pasimakaluoja, tai aš ir galvoju, ar čia pas mane tik nebus koks oro kamštis, nors prieš tai to nebuvo :roll:
na man kai motorą įmetė ir lemputė ta oranžinė degė, nors tasolas viršum varvėjo pro įpilimą.. tai teko į įsiplėtimo bakelį pora kart dapilt ir nustojo degusi.. :roll: :alcoholic:

ParašytasCOLON 2005 11 14, 14:10
Matosas
pelioks rašėCOLON
Matosas rašėCOLONavot man irgi dėl tų visų rudiratorių ir tosolų bei kitų aušinimo skysčių toks vat bajeris , jau kurį laiką dega orange lempečka, tipo ale permažai aušinimo skysčio, tai aš dapyliau ale lempečka neužgesta, na jin užgesta tik karc nuo akrto, ka idaug pravažiuoji arba kai auto pasimakaluoja, tai aš ir galvoju, ar čia pas mane tik nebus koks oro kamštis, nors prieš tai to nebuvo :roll:
na man kai motorą įmetė ir lemputė ta oranžinė degė, nors tasolas viršum varvėjo pro įpilimą.. tai teko į įsiplėtimo bakelį pora kart dapilt ir nustojo degusi.. :roll: :alcoholic:
vo vo kaip tik ir aš šitą masčiau tik per savaitgalį nesugebėjau niekaip to įgyvendinti per pliusto gimtadienio nuodus už dyka :alcoholic:

ParašytasCOLON 2005 11 14, 14:35
taxistas
Matosas rašėCOLON
taxistas rašėCOLONIr taip aisku kad virsui. Tik radiatoriaus ar bloko :?: :roll: Nors panasu kad ant motoro. Ir toks jausmas kad nenusiorina pas tave. O cia jau reikia vietoj ziuret kaip ta ora isprasyti is variklio. Neturejau reikalu su clipsem.
o tai nu tipo o tia gal ir jo, bet daba dar vienas momentas, tai sakyk jei pas mane visa sistema sandari iš kur tam orui atsirast ten, bo prieš tai ten jo nebuvo :roll: , o tai je ijis ten atsirado tai ką sistema kažkur nesandari :roll: (na je itikrai oro burbulas ten koks tai valkiojasi)
Mano senam Galante taip budavo. Po kazkiek laiko atsiranda oras sistemoje. Tai isvada padariau viena - radiatoriaus kamstis blogas (ir siaip matesi kad gumos jau labai negrazios). Kai antifrizas susila, pliaciasi ir pro kamsti eina i bakeli. Tada teoriskai gaunasi, kad kai atsala, vel susitraukia ir turetu paimti trukstama skysti is bakelio. Bet kadangi kamstis blogas, tai siurbdavo ne skysti o ora. Bet cia tik mano teorija, prasau :censored: :roll: O pirkti tokiu kamsciu nebuvo, tik didesnio spaudimo. Bijojau toki deti. O shrote irgi neaisku koki gali nupirkti- gal dar blogesni.

ParašytasCOLON 2005 11 14, 15:57
Ramoonas
taxistas rašėCOLON[
Mano senam Galante taip budavo. Po kazkiek laiko atsiranda oras sistemoje. Tai isvada padariau viena - radiatoriaus kamstis blogas (ir siaip matesi kad gumos jau labai negrazios). Kai antifrizas susila, pliaciasi ir pro kamsti eina i bakeli. Tada teoriskai gaunasi, kad kai atsala, vel susitraukia ir turetu paimti trukstama skysti is bakelio. Bet kadangi kamstis blogas, tai siurbdavo ne skysti o ora. Bet cia tik mano teorija, prasau :censored: :roll: O pirkti tokiu kamsciu nebuvo, tik didesnio spaudimo. Bijojau toki deti. O shrote irgi neaisku koki gali nupirkti- gal dar blogesni.[/quote]

Teorija iš esmės teisinga. Taip jau būna...ir ne tik nuo kamščio nesandarumo. o bet kur sistemoje esant labai mažam nesandarumui...., pvz radiatoriui maža skylutė, greičiau išgaruoja nei varva...o atšalus per tą skylutę pasiurbia oro, ir vėl nėr balos, tik oro kamštukas...ir pamažiukais skysčio mažėja. Bet labiausiai tikėtina kad per kamštį...

ParašytasCOLON 2005 11 14, 16:42
mpegas
Nzn, papildomai kažką su mitsais daryt, kad nuorint sistemą po antifrizo pakeitimo niekad nereikėdavo. Užtekdavo tik pripilti radiatorių iki viršaus ir plėtimosi bakelį iki max žymos. Po kelių užkaitimo-ataušimo ciklų išsiburbuliuodavo. Vot VW tai reikia pavargti :cry: . Jeigu užsiorina sistema savaime, tai gali būt sumesta variklio galvutė(dėl perkaitimo, ar po remonto, kai silpnai priveržia). Bet čia jau kita istorija.
Dyzeliui, kad atsidarytų termostatas ir pati sistema nusiorintų, reikia gerai apkrauti variklį. Tai praktiškai gali pavykti tik važiuojant trasoj daugiau 100 km/h. Taip kad apatinė šlanga bus karšta tik po tokio važiavimo.

ParašytasCOLON 2005 11 15, 08:37
C`M`Y`K`
mpegas rašėCOLONNzn, papildomai kažką su mitsais daryt, kad nuorint sistemą po antifrizo pakeitimo niekad nereikėdavo. Užtekdavo tik pripilti radiatorių iki viršaus ir plėtimosi bakelį iki max žymos. Po kelių užkaitimo-ataušimo ciklų išsiburbuliuodavo. Vot VW tai reikia pavargti :cry: . Jeigu užsiorina sistema savaime, tai gali būt sumesta variklio galvutė(dėl perkaitimo, ar po remonto, kai silpnai priveržia). Bet čia jau kita istorija.
Dyzeliui, kad atsidarytų termostatas ir pati sistema nusiorintų, reikia gerai apkrauti variklį. Tai praktiškai gali pavykti tik važiuojant trasoj daugiau 100 km/h. Taip kad apatinė šlanga bus karšta tik po tokio važiavimo.
taip taip sendien prasilekiau 120 is ryto ir zarna apatine buvo silta