CJ Colt 1.6 (4G92) 66kw check engine uzsidega tik vaziuojant
ParašytasCOLON 2013 10 17, 14:19
Taigi, papasakosiu labai idomu cjo colto su senesnes kartos 1.6 ,66kw (4G92) varikliu, elektronikos gedima. Pries koki menesi, prasidejo toks dalykas, kad vaziuojant pasigaudavo klaida (uzsidegdavo check) ir pradedavo blogai traukti (serviso rezimas greiciausiai).Isjungus degima ir vel ijungus, viskas “susitvarkydavo” ir toliau vazinedavau iki kito klaidos pagavimo.Sis reiskinys , kuo toliau ,tuo labiau daznedavo.Nelaukes nuvaziuoju I diagnostika, rodo tokius dalykus:
1.Aukstos itampos rite (pasake keist rite, o geriau abi)
2.Akceleratoriaus padeties daviklis
3.Plaukioja truputi degimo kampas (kaip kita diena paaiskejo, degimo kampas plaukiojo, nes buvo atsilaisvines alkuninio veleno skriemulys, bet kadangi, kaip tik keiciau dirzus , tai viska sutvarke).
Po dirzu keitimo nusprendziau pasikeisti degimo rites.Pakeitus viena-jokiu emociju.Pakeiciau ir antra, taip pat niekas nepasikeite.Problema isvis paastrejo, t.y. pradejo mesti check vaziuojant betkokiu begiu ir laikant pedala populiariausioje padetyje.Toks jausmas , kad check uzsidega priklausomai nuo apsuku (1800-2200 diapazone) arba nuo pedalo padeties, bet tik vaziuojant. Stovint vietoje, check neuzsidega.Vaziuojant “sportiskiau” ir vengiant “populiariausios” pedalo padeties,spaudziant, kaip sakant-dugna, niekas neuzsidega ir traukia puikiai.
Pasivazinejes supratau, kad reikia vaziuoti visais begiais vengiant pasiekti 1800 apsuku, arba spausti pedala zymiai daugiau nei iprastai, kad apsukos neuzsilaikytu 1800-2200 apsuku diapazone.Aisku tai yra visiskas briedas.
Vaziuoju i diagnostika, jungia kompa.Kompas rodo- tik aukstos itampos rite.Istrinam klaida.Pradedam vaziuoti su pajungtu kompu ir ziurim ka rodys, vaziuojant ir pasiekus 1800 apsukas.Ismeta check skydelyje, o kompe rodo aukstos itampos rite.Tas kas dare diagnostika , sako, kad gali buti ECU (t.y. pats kompas) nusproges.Vaziuojant I diagnostika labai tikejausi, kad rodys akceleratoriaus padeties davikli, nest tas priklausomumas nuo pedalo padeties, man sukele butent itarimus sios detales kryptimi, bet deja…
Is forumo pagalbos vargu ar gausiu, nes gedimas itin specifinis, bet issprenduss problema, pateiksiu gedimo priezasti.
Ka planuoju daryti:
Jei nera sudetinga nuimti ECU, tai noreciau pabandyti prijungti kita (gal atsiras kas paskolins, arba is savartyno)
Kitas variantas, duoti ECU pratestavimui tam, kas tuo uzsiema (gal kazkas pasiulys gerus meistrus)
Arba tiesiog paliksiu kazkokiam elektrikui, kad jis bandytu atkasti galus.
Servise palikti masinos labai nenoriu, nes patys zinote, kaip su tokiais gedimais buna-kvepia nemazomis islaidomis uz “neaiskius” darbus:D Zodziu laukiu betkokiu rekomendaciju ar patarimu, kaip Jus pasielgtumete?
1.Aukstos itampos rite (pasake keist rite, o geriau abi)
2.Akceleratoriaus padeties daviklis
3.Plaukioja truputi degimo kampas (kaip kita diena paaiskejo, degimo kampas plaukiojo, nes buvo atsilaisvines alkuninio veleno skriemulys, bet kadangi, kaip tik keiciau dirzus , tai viska sutvarke).
Po dirzu keitimo nusprendziau pasikeisti degimo rites.Pakeitus viena-jokiu emociju.Pakeiciau ir antra, taip pat niekas nepasikeite.Problema isvis paastrejo, t.y. pradejo mesti check vaziuojant betkokiu begiu ir laikant pedala populiariausioje padetyje.Toks jausmas , kad check uzsidega priklausomai nuo apsuku (1800-2200 diapazone) arba nuo pedalo padeties, bet tik vaziuojant. Stovint vietoje, check neuzsidega.Vaziuojant “sportiskiau” ir vengiant “populiariausios” pedalo padeties,spaudziant, kaip sakant-dugna, niekas neuzsidega ir traukia puikiai.
Pasivazinejes supratau, kad reikia vaziuoti visais begiais vengiant pasiekti 1800 apsuku, arba spausti pedala zymiai daugiau nei iprastai, kad apsukos neuzsilaikytu 1800-2200 apsuku diapazone.Aisku tai yra visiskas briedas.
Vaziuoju i diagnostika, jungia kompa.Kompas rodo- tik aukstos itampos rite.Istrinam klaida.Pradedam vaziuoti su pajungtu kompu ir ziurim ka rodys, vaziuojant ir pasiekus 1800 apsukas.Ismeta check skydelyje, o kompe rodo aukstos itampos rite.Tas kas dare diagnostika , sako, kad gali buti ECU (t.y. pats kompas) nusproges.Vaziuojant I diagnostika labai tikejausi, kad rodys akceleratoriaus padeties davikli, nest tas priklausomumas nuo pedalo padeties, man sukele butent itarimus sios detales kryptimi, bet deja…
Is forumo pagalbos vargu ar gausiu, nes gedimas itin specifinis, bet issprenduss problema, pateiksiu gedimo priezasti.
Ka planuoju daryti:
Jei nera sudetinga nuimti ECU, tai noreciau pabandyti prijungti kita (gal atsiras kas paskolins, arba is savartyno)
Kitas variantas, duoti ECU pratestavimui tam, kas tuo uzsiema (gal kazkas pasiulys gerus meistrus)
Arba tiesiog paliksiu kazkokiam elektrikui, kad jis bandytu atkasti galus.
Servise palikti masinos labai nenoriu, nes patys zinote, kaip su tokiais gedimais buna-kvepia nemazomis islaidomis uz “neaiskius” darbus:D Zodziu laukiu betkokiu rekomendaciju ar patarimu, kaip Jus pasielgtumete?