Puslapis 12

Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 01, 16:15
pascha
Kokia cia sistema galante ar kaip hondose paprasciausi skriejikai kurie duoda zvaklaidziam itampa ar kaip kad lanceri automatinis komutatorius ir jokiu judamu daliu?
Kazkas blogai su degimu. 97m 2.5 galantas

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 01, 21:17
Roliz
kaip hondose. Sunkus kapotas kad sunku pasiziuret paciam ? :) geriau sakyk kas darosi.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 01, 23:44
pascha
Nz sunku pasakyt realiai dujos grybauja bet ir benzas kartais durnai veikia kartais uzsidega check engine, kitavertus variklis jau 300tukst o nei zvaklaidziai nei komutatoriai nieks nekeista
diagnostika tipo ijunge viskas gerai kas del benzo sago gali buti tas paskirstytojas bet tipo kad ji pakeist puse variklio nuardyt sako reik. buna visko labai sunkiai ant benzo vaziuoja veliau normaliai arba uzsivedi ne is pirmo karto. Sakau gal dujos blogai dirbdamos kaip nors paitakoja benzo kompa ir pajungus ant benzo jis iskart nesupranta koks teisingas darbas.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 02, 15:57
artex
O žvakes bandei pasikeisti?

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 02, 19:17
pascha
Jo zvakes pakeistem i champion o senos matyt nuo gamybos nebuvo keistos, bet kad jos butu labai levos nepasakyciau, bandysiu del idomumo jei iseis i lanceri isimest pazet kaip veikia :) visgi platinines

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 02, 19:24
Marozas66
Man lygiai tas pats dabar daros. Pirmiausia del kurimosi, pasikeisk duju reduktoriuje tarpines naujomis.
Paskirstytojo dangtelis apie 50lt, skriejikas irgi panasiai. Puses variklio nereiks nuardyt.
As pasikeiciau situos dalykus ir pradzioj pagerejo, bet pas mane nesamones kazkokios su laidu numeracija. Itariu, kad reiks perstatyt vietomis zvakiu laidus, nes vistiek durniuoja dar dujos, bet ne tiek kiek buvo pirma.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 02, 22:38
pascha
Na reduktorius apie 100stuku sukores gal dar norma, skriejika jo reikes bandyt visgi toks kilometrazas panasu kad bus tikrai gerai sudiles.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 02, 22:44
Marozas66
pascha rašėCOLONNa reduktorius apie 100stuku sukores gal dar norma, skriejika jo reikes bandyt visgi toks kilometrazas panasu kad bus tikrai gerai sudiles.
man po 30k sudilo ta tarpine! ji su pakeitimu 40-50lt kainuoja. Pasibaigs blogo kurimosi bedos, patikek.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 04, 11:07
artex
Marozas66 rašėCOLON
pascha rašėCOLONNa reduktorius apie 100stuku sukores gal dar norma, skriejika jo reikes bandyt visgi toks kilometrazas panasu kad bus tikrai gerai sudiles.
man po 30k sudilo ta tarpine! ji su pakeitimu 40-50lt kainuoja. Pasibaigs blogo kurimosi bedos, patikek.
Kai užkurinėji ant duju su šaltu reduktorium tai ir pasibaigia jis po 30k, ko norėt...

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 04, 11:57
Fever
Su IV kartos dujom, kad ir kaip norėtum, bet mašinos iškart ant dujų neužkursi :wink:

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 04, 18:01
pascha
Pralekus siandien 300km visgi panasu kad duju iranga parejus benzas is esmes dirba gerai nelabai normalu kad per 100km duju suvalgo 25litru vibruoja variklis tarsi nedirbtu kaikurie cilindrai
jauciu bus antra karta duju voztuveliai nueje ar dar kas nors, nerimta tartarini duju iranga oj nerimta gedimas po gedimo.
Del reduktoriaus abejoju kad jis sugedes kiek su pazystamasi pasneku tai pas reta ipurskimines normalei veikia vaziuojant didesnem ridom.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 05, 09:34
Fever
pascha rašėCOLONPralekus siandien 300km visgi panasu kad duju iranga parejus benzas is esmes dirba gerai nelabai normalu kad per 100km duju suvalgo 25litru vibruoja variklis tarsi nedirbtu kaikurie cilindrai
jauciu bus antra karta duju voztuveliai nueje ar dar kas nors, nerimta tartarini duju iranga oj nerimta gedimas po gedimo.
Del reduktoriaus abejoju kad jis sugedes kiek su pazystamasi pasneku tai pas reta ipurskimines normalei veikia vaziuojant didesnem ridom.
Tai prižiūrėt reikia jopšikmat :D . Ten elementariausius filtrus dujų įrangoje reikia keisti kas keliasdešimt tūkst. kilometrų, purkšukų pagalvėlės daugiau laiko. Bet kai kalbam apie dideles ridas, tai ir tos keičiasi.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 05, 12:42
pascha
Tai filtru nekeisi is vis nevaziuos, siaip kas 15 ir kas 30skystos fazes.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 05, 15:03
Bondas_007
Fever rašėCOLONSu IV kartos dujom, kad ir kaip norėtum, bet mašinos iškart ant dujų neužkursi :wink:

O cia tai tu klysti gerb. kolega. Daugelis irangu turi avarinius uzkurimus, manuala pasiskaityk. PVZ STAG dujine iranga laikant mygtuka perjungimo paspausta ir ijungus degima, lempute pradeda degti ir kuriant po pirmo starterio pasukimo jungiasi iskarto dujos.

Re: Aukstos itampos perdavimas galant 2.5

ParašytasCOLON 2011 02 05, 16:54
Fever
Bondas_007 rašėCOLON
Fever rašėCOLONSu IV kartos dujom, kad ir kaip norėtum, bet mašinos iškart ant dujų neužkursi :wink:

O cia tai tu klysti gerb. kolega. Daugelis irangu turi avarinius uzkurimus, manuala pasiskaityk. PVZ STAG dujine iranga laikant mygtuka perjungimo paspausta ir ijungus degima, lempute pradeda degti ir kuriant po pirmo starterio pasukimo jungiasi iskarto dujos.
Avarinis būdas yra visai kas kita. Gal šiek tiek ne taip mintis išdėsčiau. Turėjau omenyje, kad šalto variklio dujomis užkurti nepatartina. Ir ne veltui IV kartos jau automatiškai ant benzino kuriasi.
P.s. Vakar gi penktadienis buvo, tai šiandien galva kitokia nei įprastai :lol: