Puslapis 24

ParašytasCOLON 2005 05 17, 22:03
ZaZaZ
Drumbash - drasiai, ....na kaip....visgi kai elektronikos draugas esu jau apie 8 metus tai ....... kaip ten bebutu....lituoklis tinka prie rankos :)

Beje. Na katik patikrinau visus (kartu ir ISC) current kontroleriukus

ISVADA: JEGA. chipai visi gyvi, tik kondikus pasikeiciu ir vaziuoju i draga vel :DDDDD

taigi, remontas: ~60ct - 1 Lt

Na bet dar anksti girtis.....dar detaliu parduotuve nedirba tai ir nesusilitavau visko. Dar galit linket sekmes :) visgi ir surinkt viska reikia ka isardziau :)))))))

ParašytasCOLON 2005 05 17, 22:13
taxistas
Sekmes :lol: :lol: :lol: Molodec :!:

ParašytasCOLON 2005 05 17, 23:36
Riebus
nu va as tau sakiau tu diedes riebaus paklausyk tai 10% tikimybe kad viskas bus gerai nes dazniausiai i pievas nusneku :D o siaip malacius kad pats susitvarkiai nes dedes kurie is to gyvena uz toki suda po 100 LT ima :wink: ir tai kaip pasiseks :wink:

ParašytasCOLON 2005 05 18, 21:51
ZaZaZ
Na ka.....siande liudna diena :) kompa pasijungiu 'atnaujinta' ir ziuriu ka tas pats gaidys gaunas.... vadinasi ne jis buvo kaltas. Na, bet nuo to kad isbegusius kondensatorius pasikeiciau blogiau tikrai nera. Tiek kad jau buvau apsidziauges kad beda rasta,o pasirodo - ne. Siaip pastebejau ka ant minimaliu apsuku (<500rpm) laisvu aps. varikliukas tarska visaip, burzgia, bet nepasisuka. Arba nori pasisukti i blogaja puse arba stringa. Taigi vel niekas neaisku. Na jeigu stringa (nors su rankom sukas normaliai ir i viena puse ir varikliukas pasuka) tai tada reiks ziureti guolukus kogero pirmiausia.......na vienu zodziu .... GAIDYS :) Bet nieko, dar ranku nenuleisiu kuri laika :) Vistiek as susitvarkysiu ta nesamone bl..... :!: :!: :!: :!: :!:

ParašytasCOLON 2005 05 18, 23:01
Drumbash
Choke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.

ParašytasCOLON 2005 05 18, 23:23
Riebus
man tia sviecias kad tu cia grybu neieskok stopudavai matarikas bus parejas :wink:

ParašytasCOLON 2005 05 19, 17:29
ZaZaZ
Nu ka!!! ponios ir ponai (nu poniu jauciu nedaug cia uzeina, bet vistiek) :)

Drumbash ir riebus, aciu uz tai ka nepatingejot i praset si bei ta, taciau

KALTAS KOMPAS VISTIK BUVO

ketvirta karta kai kompa lauk istraukiau, ir pradejau visus takeliu sekiot, pagaliau radau, jog vienas takelis praleidzia itampa, bet neparaleidzia sroves (t.y. tik maza maza srove)

taigi ten biski palitavus - IDLE SPEED MOTOR - VEIKIA!!!!!

na dar buvo nuspanges idle position switch, tai ta sutvarkius dabar kazkodel laisvos apsukos kartais pulsuoja, bet ne per ISC o per degima ar zvakes, gal per kura

bet cia nera esme: ESME TAME KAD ICS jau veikia. Na siek tiek spangsta dar kartais, bet dar nespejau sureguoliuot laisvu apsuku su tuo varztu ir kompas gal dar "training" daro, nes jam dabar viskas visai kitaip negu anksciau :)
Na ka, dar darbeliu yra, bet nors zinau jau kad varikliukas sukiojasi :)

ParašytasCOLON 2005 05 19, 17:32
Riebus
tai klausyk suonulis tu gi nu tau diploma reiks isskirt mitsubishi electronics enginering :lol: gali jau eit i ertona i meistrus siulytis :twisted:

ParašytasCOLON 2005 05 19, 18:21
Matosas
molodecas pajalniko virtuozas :D

ParašytasCOLON 2005 05 19, 18:58
ioma
Drumbash rašėCOLONChoke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.
tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm :? įdomu gal įmanoma jį remontuot? :roll:

ParašytasCOLON 2005 05 19, 19:18
Matosas
ioma rašėCOLON
Drumbash rašėCOLONChoke/Idle control motor. The entire bottom portion is where the coolant runs into to warm up your intake in the morning and the Idle Speed control (ISC) motor is mounted. The ISC adjusts how much air gets let past the butterfly valve at idle. This helps to maintain a reasonable idle. This is a stepper motor that constantly adjusts how much air makes it through the Throttle Body by opening and closing an air-bypass valve. These motors have been known to fail.
tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm :? įdomu gal įmanoma jį remontuot? :roll:
viskas ymanoma , reikia tik moket :idea: :lol:

ParašytasCOLON 2005 05 20, 00:26
ZaZaZ
tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?
Na, "kolega" nebutinai siaip. Dar labai tiketina, jog svaigsta paprasciausiai ausinimo skyscio dacikas. O jeigu laisvu apsuku varikliukas, tai remontas supistas....

Jeigu apvijos padege tai gal ir nesudetinga....issima jos gan paprastai.Taip pat lengvai pasikeicia galinis guoliukas. Jeigu vidurinis guoliukas arba asis arba pati sklendike parejus tai tada chujovata. reikia zemen imti visa ECI, atjungineti ausinimo skyscio vamzdukus ir t.t...... Taip pat gali buti kad varikliukas nesisukioja del kompo kaltes (kaip kad mano atveju buvo)...Tai va.... 8)

ParašytasCOLON 2005 05 20, 00:34
ZaZaZ
Tai va laisvos apsukos - kokios laisvos apsukos - PASAKA o ne laisvos apsukos dabar pas mane :!: :!: :!: :D :D :D ir su siltu ir su saltu :) tiesiog dziaugiasi sirdis :)

Pulsavo ten apsukos laisvos, nes su varztu peraustas buvau sureguliaves, taigi kompas bano numazinti iki 'terget idle speed' varikliuko pagalba, o paskeu kai varikliukas jau 'ant dugno' pradeda kura riboti, kura apribojus pasidaro per liesas misinys (krinta apsukos) bet uztat lembda nepatenkintas p..sa prota kompui ir tas vel priverstas kuro kieki didinti taigi vel kyla apsukos ir taip vel is pradziu.......uztat ir smaukesi jos, bet sumazinus iki normaliu - tvarka ... beje, ar zinot, kad 1G "target idle speed" yra 750rpm kai karstas variklis, o kai kondishonas ijungtas - 850rpm

Na kitavertus paaiskejo kad turiu dar viena beda, kuri tikejaus isnyks kai laisvas apsukas susitvarkysiu.....taigi reiskia vel pi......uos pakrites po kapotu :)
Kai nuemi nuo variklio apkrovima (ikaites variklis) (t.y. pvz pries sankryza sustoji) - uzgesta.....na minciu turiu bet cia nebe patsoso ir laisvu apsuku, o jau kita tema........reiks ieskot kame shaknys :)

ParašytasCOLON 2005 05 20, 00:42
Riebus
1G owners can expect 1.8L engines to idle at 800 RPM, while 2.0L (non-turbo and turbo) idle at 750 RPM. With the air conditioning on, automatics will drop to 650 RPM, while manuals will rise to 850 RPM

taip ta jau zinojau :lol:

ParašytasCOLON 2005 05 20, 18:24
ioma
ZaZaZ rašėCOLON
tai vo šits beisas bus kaltas kadiel man kol šaltas variklis plaukioja apsukos po 500rpm įdomu gal įmanoma jį remontuot?
Na, "kolega" nebutinai siaip. Dar labai tiketina, jog svaigsta paprasciausiai ausinimo skyscio dacikas. O jeigu laisvu apsuku varikliukas, tai remontas supistas....
:idea: ar tas aušinimo sk. daviklis kartais ne prie termostato? nes mano auto ten kokia tai fiškė su įtartinai apsilupusiu laidu :roll: