Puslapis 11

Priekines spyruokles ir amortikai rykliui - tema uzdaryta

ParašytasCOLON 2011 04 04, 22:00
GDI
Sveiki,

Gal pasidalinsite patarimais kur ziureti ir kur neieskoti. Luzo abi priekines spyruokles, o ir amortikas vienas jau metai laiko kaip apsiseilejes. Lirosta uz spyruokles uzsiprase po 200 (tik pagal uzsakyma). Matyt lieka srotu variantas. Tepaliniai amortikai (gal 'guleje prie japonisku', bet ne KYB ar pan.) Acuroj Lirostoj po 150-175Lt.
Ar kokiuose Gariunuose dar yra kas nors verta demesio, gal kas forume prekiauja naujom dalim, ar cia jau rinktis is to, ka radau apsiskambines?

Visiems aciu uz mintis ir pasiulytas prekes. Jau stovi nauji KYB ir nenaujos spyruokles. Priekio aukstis nepakito, deja ir bildukas nedingo...

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 04, 22:13
scheichas
turiu spyruokles jei reikia

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 05, 19:39
GDI
scheichas rašėCOLONturiu spyruokles jei reikia
Reikia, bet Vilniuje :) Dar netikrinau pagal kodus, bet kazkur skamba, kad sedano ir universalo net priekines spyruokles skiriasi. Greiciau itarciau, kad skiriasi skirtingiems varikliams. Anyway, dar reikia patikrinti.

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 05, 19:56
scheichas
priekines tikrai vienodos bus tiek sedano, tiek universalo :) o jei reikia spyruokliu, tai sekmadieni vakare jos jau gali buti Vilniuje, nes vistiek si savaitgali grisiu namo :) tad jei apsisprendei, del detalesnes informacijos kreipkis PM arba +37062664330

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 08, 09:14
GDI
Tuo paciu, gal zinote kur Vilniuje kokybiskai restauruoja tepalinius amortikus ir kokios orientacines kainos?

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 08, 11:14
Dzhedaj
Tikrai neverta kišti pinigų į tepalinių senų amortikų restauraciją. Naujų kainos tikrai ne kosminės juk :)
O šiaip spyruoklių buvo keli variantai net ir prikinių, tas pats su amortikais. Yra siauresnės su mažesnėm lėkštutėm ir platesnės, su platesnėm...

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 08, 13:04
GDI
Dzhedaj rašėCOLONTikrai neverta kišti pinigų į tepalinių senų amortikų restauraciją. Naujų kainos tikrai ne kosminės juk :)
O šiaip spyruoklių buvo keli variantai net ir prikinių, tas pats su amortikais. Yra siauresnės su mažesnėm lėkštutėm ir platesnės, su platesnėm...
Tiesiog kazkodel itariu, kad pas mane stovi dar originalus, todel ir svarstau apie vienos puses restauravima. Kayaba su apsauginem gumom beveik 200 uz vnt. Viskas iperkama, tik idomios alternatyvos (vienas restauravimas vs. 400 lituokliu).
Del spyruokliu tai idomu: japancats duoda ta pati koda visiems rykliams, nepriklausomai nuo variklio ir net prie eclipse raso ta pati koda, nors paveikslelis net artyn nepanasus...
Ups, taisausi - skiriasi paskutinis skaitmuo. Taigi, nuo variklio priklauso (greiciausiai standumas, priklausomai nuo variklio svorio).

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 08, 13:34
scheichas
is nicko sprendziu kad pas tave 2.4 Gdi, tai neturetu labai skirtis nuo 2.0 kurias as turiu. o naujos spyruokles tikrai kainuoja 200lt/vnt?

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 08, 14:34
Dzhedaj
Bet kokiu atveju kad ir originalūs amortizatoriai, jie keičiami poromis. Kitaip tu palieki jau gerokai padėvėtą, kad ir originalų, o kitą įdedi standesnį...

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 10, 10:41
scheichas
gal ir truputi OT, bet klustelsiu, sitas zmogus man paskambines pasake kad 2,4gdi ir 2,5 v6 priekines spyruokles yra panasesnes pagal standuma, nei 2,0 ir 2,4gdi, tai ar tai tiesa? juk mano supratimu 2,0 ir 2,4gdi mazesnis svorio skirtumas nei 2,4gdi ir2,5v6

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 12, 15:23
GDI
scheichas rašėCOLONgal ir truputi OT, bet klustelsiu, sitas zmogus man paskambines pasake kad 2,4gdi ir 2,5 v6 priekines spyruokles yra panasesnes pagal standuma, nei 2,0 ir 2,4gdi, tai ar tai tiesa? juk mano supratimu 2,0 ir 2,4gdi mazesnis svorio skirtumas nei 2,4gdi ir2,5v6
Del standumo tai mano prielaida. O stai faktai:
a) pagal japancats kataloga mano 2,4 GDI pr. spyruokles pagal detales koda atitinka su '97-'00 2,5 V6;
b) pagal gamintojo remonto dokumentacija rykliui, nesuspaustu spyruokliu aukstis 2,0 varikliui 366mm, 2,4 varikliui 374mm. Skirtumas gali reiksti standumo skirtuma, tiesiog aukscio skirtuma, o gal ir problemas su skirtingomis lekstutemis... Kiekvienas renkasi kaip jam patinka. Pazinojau viena ryklio savininka, kuris automobili sudejo is 2: variklis ir pakaba amerikinio, o visas kebulas ir salonas europinio. Ir nemate problemos detaliu suradime :)

Tue Apr 12, 2011 1:30 pm papildyta:
Dzhedaj rašėCOLONBet kokiu atveju kad ir originalūs amortizatoriai, jie keičiami poromis. Kitaip tu palieki jau gerokai padėvėtą, kad ir originalų, o kitą įdedi standesnį...
Sutinku su argumentu. Tas pats ir su spyruoklem. Ir paciam nesinoretu tureti persikreipusi nestabilu auto. Tik kad ir taip turiu kur leisti pinigus... Gal apsimoketu abu restauruoti, jei kainos logiskos nauju amortiku kainos atzvilgiu?

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 13, 09:07
scheichas
nu vat nuejes i rusi specialiai pamatuosiu koks aukstis nesuspaustos :) ir bus paciam aisku ar pas mane spyruokles nuo 2.0 ar 2.5

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 23, 13:10
chemikaz

Re: Priekines spyruokles ir amortikai rykliui

ParašytasCOLON 2011 04 23, 16:24
Roliz
nebent stalui kojos, tavo galantui netiks