Man vel reikia pagalbos( kazkodel labai didele vibracija)

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Jurate*
Dalyvis
PranešimaiCOLON 19
UžsiregistravoCOLON 2006 03 30, 12:05
MiestasCOLON Vilnius

Man vel reikia pagalbos( kazkodel labai didele vibracija)

Neperskaitytas pranešimas Jurate* » 2006 05 31, 08:45

Turiu mitsubishi galant 94m 1,8L benzinas. Taciau labai dreba masiniukas, kai susyla variklis(nukrenta apsukos) prasideda drebejimas, dreba vairas, jei atidaryti dureles vibruoja dureles. Vaziuojant to nesijaucia, bet visai negaliu su koja reguliuoti greicio, jei tik truputi atleidziu ir vel paspaudziu gaziuko pedala susitrukcioja, visada norint numesti greiti turiu minti sankaba(o per lietu nuo kalno velniskai baisu kad neuzmestu, apie ziema net bijau pagalvoti). Greiciausia cia du skirtingi gedimai... gal kam nors yra toks buves gedimas, nes dauguma meistru sako kad cia visu tokiu mitsiu beda, bet niekas neapsiima taisyti.
Gal atsilieptu kas turejo tokia problemele ir sekmingai ja iveike. Is anksto visiems atsakiusiems aciukas>

P.S.
Neseniai buvo pakeistas laisvos eigos varikliukas, zvakes, laidai, oro kuro filtrai. Elektronikai tris kartus daryta diagnostika, ir viskas gerai,sake elektronika ideali; apsukos sureguliuotos kompu(tuo kur tik keli vilniuje, gal 4-5 kartus man rode kad gerai, pribaigiau meistra savo prasymu sutaisyti, meistras sako apsukos gerai, tipo gal koks mechaninis gedimas).
Variklio pagalves padilusios, bet geros.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2006 05 31, 09:39

O tai kiek apsukų rodo tachometras, kai variklis dirba laisvąja eiga(riedant ir stovint, sukinėjant vairą ir nesukinėjant)?

Jurate*
Dalyvis
PranešimaiCOLON 19
UžsiregistravoCOLON 2006 03 30, 12:05
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Jurate* » 2006 05 31, 10:09

mpegas rašėCOLONO tai kiek apsukų rodo tachometras, kai variklis dirba laisvąja eiga(riedant ir stovint, sukinėjant vairą ir nesukinėjant)?
apie 7*1000r/min,. sukinejant vaira truputi pakyla apie 8, o riedant rodo apie 9 ir tada nera vibracijos( bet meistras sako kad as tada negirdziu ar nejauciu, bet jos vel atsistato apie 7, bet kaip suprantu laivos eigos varikliukas ji vel atstao kaip turi buti, todel apsuku jau didinti negalima. Bet kai sujungiu sviesas sildyma, tai pakrenta labai apsukos ant kokiu 5 ir o tada dar labiau dreba ir tas laisvos eigos varikliukas jau atgal ant 7 nebeatstato. na lyg meistras buvo rimtas ir ismanantis, sakyciau kantriai man viska issaiskino, bet maza kas, manai mane gal su tom apsukom prigavo? ir viskas del tu apsuku.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)

Vartotojo avataras
Euraz
Dalyvis
PranešimaiCOLON 447
UžsiregistravoCOLON 2005 11 28, 14:29
MiestasCOLON Laikinoji sostinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Euraz » 2006 05 31, 11:20

Panasu i tai kad vibracija nera tau iprastas pojutis :roll: :lol:

Na mano galante lyg is panasiai su apsukom viskas, ir ta vibracija siokia tokia atsiranda sujungus visus sildytuvus lempas ir t.t. kai apsukos pakrenta, bet ne itin ziauriai. Manau tau pareguliavus ant laisvu kad dasidetu koks 100 rpm sumazetu tie nemalonius pojuciai :)
Galantas kaip vyshnia, kartais net ryshkus (kai nuplautas).

VW Golf nr. 5

Vartotojo avataras
Matosas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 14583
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
MiestasCOLON Sostinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Matosas » 2006 05 31, 14:10

ar neperšokęs kok diržas, gla balancinis velenas kaltas :roll:
1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis

Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
Paveikslėlis

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2006 05 31, 14:13

Matosas rašėCOLONar neperšokęs kok diržas, gla balancinis velenas kaltas :roll:
dirzas tai gali buti, bet balansrinio veleno pas 1,8 nera ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2006 05 31, 17:30

Be to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Matosas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 14583
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
MiestasCOLON Sostinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Matosas » 2006 06 01, 08:57

Micius rašėCOLON
Matosas rašėCOLONar neperšokęs kok diržas, gla balancinis velenas kaltas :roll:
dirzas tai gali buti, bet balansrinio veleno pas 1,8 nera ;)
ajo 1,8 neturi tokių dalykų upsssss :wink:
1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis

Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
Paveikslėlis

Jurate*
Dalyvis
PranešimaiCOLON 19
UžsiregistravoCOLON 2006 03 30, 12:05
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Jurate* » 2006 06 01, 09:40

Matosas rašėCOLONar neperšokęs kok diržas, gla balancinis velenas kaltas :roll:
Ziurejo ir dirzeli, sake pries ziema pasikeisti, jei butu persokes gal pasakytu. Jei rasiu gedimus ir sutaisysiu butinai visiems pasakysiu nuo ko buna vibracija.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)

Jurate*
Dalyvis
PranešimaiCOLON 19
UžsiregistravoCOLON 2006 03 30, 12:05
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Jurate* » 2006 06 01, 09:44

Micius rašėCOLONBe to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija ;)
As irgi pagalvojau kad jis nesureguliuoja normaliai, nors meistras sako kad apsukos gerai, jei nesumeluosiu as pas ji vaziavau gal kokius 5 kartus(cia tas servisas kur Pasilaiciuose, vadovauja Binkis, jis specializuojasi sake japoniukuose ir tipo jis jau geras specialistas) nebezinau net kuom tiketi.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)

Vartotojo avataras
Drumbash
Garbės narys
PranešimaiCOLON 1792
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON šiuo metu neturiu jokio automobilio
MiestasCOLON Šiauliai

Neperskaitytas pranešimas Drumbash » 2006 06 01, 09:59

vakumas, gali but laisvos eigos droselines sklendes gedimas. Tipo sklende kai pridaro ora, tai ji netiksliai atsistoja i tam tikra padeti ir pradeda vibruoja, tai reikias paduoda oro daugiau mazhiau, todel ir yra vibracija. Reiktu ta IDLE control valve nusiimti ir pravalyti taip pat patikrinti varikliuka. Beje, kaip su galanterijos kompu? kondikai nepabege? nenusproges pats ECU ?

Kitas reikalas gal ant bezdalo vazineji ? :wink: :idea: :?:
citramonas kupinis.
http://www.zaliauskai.lt

Vartotojo avataras
Matosas
Garbės narys
PranešimaiCOLON 14583
UžsiregistravoCOLON 2004 08 16, 03:00
AutomobilisCOLON Ealge Talon TSI AWD
MiestasCOLON Sostinė
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas Matosas » 2006 06 01, 10:00

Jurate* rašėCOLON
Micius rašėCOLONBe to, pas sia galanterija laisvos apsukos yra 800RPM+/-100, todel pradziai tegul meistrai normaliai sureguliuoja, kad laisvos apsukos butu 800RPM, ir tad ziurek, kaip bus reikalai su ta vibracija ;)
As irgi pagalvojau kad jis nesureguliuoja normaliai, nors meistras sako kad apsukos gerai, jei nesumeluosiu as pas ji vaziavau gal kokius 5 kartus(cia tas servisas kur Pasilaiciuose, vadovauja Binkis, jis specializuojasi sake japoniukuose ir tipo jis jau geras specialistas) nebezinau net kuom tiketi.
na jo Binkį daug kas mini, nors yra ir kitų gerų meistrų, jei reikai galima parekomenduot :arrow: PM

o tu gal nori atlėkt į meet'ą gal kokie kompensatorių ar karbiuratorių meistrai gyvai pamatę problemą diagnozuos :hammer: gal net pataisys nuotaiką
1G GS '93 (SOLD, gone to LV)
1G GST '90 (SOLD, gone to LV)
2G TSI (SOLD, gone to Jarka)
2G TSI AWD 1G 7 bolt SWAP nuo meilės iki neapykantos-vienas žingsnis

Nusipirk mitsubishi, įrodyk kad vyras esi
Paveikslėlis

Mr.Juicy
Dalyvis
PranešimaiCOLON 53
UžsiregistravoCOLON 2006 05 25, 13:05
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Mr.Juicy » 2006 06 01, 10:20

:laught31:
Mitsubishi Colt 92` 1.6 16v GLXi

Vartotojo avataras
mpegas
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 3017
UžsiregistravoCOLON 2005 08 04, 03:00
AutomobilisCOLON Sianas opelys
SkypeCOLON spokask
MiestasCOLON Mažeikiai
CONTACTCOLON

Neperskaitytas pranešimas mpegas » 2006 06 01, 16:04

Tai galantui apsukos turi būt ne žemesnės kaip 800aps/min. Mano galantui irgi tokia vibracija yra prie žemesnių apsukų. Ir visiems auto taip. Tai tam meistrui reikia leist pačiam pasėdėt automobilyje, tegul avinėlis pasipurto :evil: . Dujos čia tai irgi ne prie ko. Nors, jei yra dujos (ne 4 kartos), tai kai apsukos nukrinta mažiau 1000aps/min, užsidega check engine lemputė. Tai normalu, nes klaida yra kad purkštukai neveikia.

Jurate*
Dalyvis
PranešimaiCOLON 19
UžsiregistravoCOLON 2006 03 30, 12:05
MiestasCOLON Vilnius

Neperskaitytas pranešimas Jurate* » 2006 06 02, 08:02

Drumbash rašėCOLONvakumas, gali but laisvos eigos droselines sklendes gedimas. Tipo sklende kai pridaro ora, tai ji netiksliai atsistoja i tam tikra padeti ir pradeda vibruoja, tai reikias paduoda oro daugiau mazhiau, todel ir yra vibracija. Reiktu ta IDLE control valve nusiimti ir pravalyti taip pat patikrinti varikliuka. Beje, kaip su galanterijos kompu? kondikai nepabege? nenusproges pats ECU ?

Kitas reikalas gal ant bezdalo vazineji ? :wink: :idea: :?:
O kas tas bezdalas, pilu normalu benzina Statoil koloneleje, o kas ten zino ar ten is naftos ar is kokio sh.. padarytas, nors siaip maciau kad geltonas:)))) cia shutka.
greiciausia del apsuku vinbruoja kad mazai, vistik pakrenta iki700- 600., bet ar besukiojant tas apsukas man vel nesugadins laisvos eigos varikliuka, siaip jis nepigus(na ir gauti ji neimanoma) ir tik pries pora men pakeistas, nes Binkis sako, kad jo paskirtis tas apsukas atvaryti atgal, as jo prasiau padidinti, o jis sako kad taip negalima. Jauciu reikia kito meistro.
p.s. ten isvardinai labai daug visokiu detaliu, jei jos priklauso elektronikai tai tipo viskas idealu, o jei kazkam kitam tai tada nezinau.
Mitsubishi Galant, 1994
pirmoji mano masinyte ir ypatinga:)

BUTTON_POST_REPLY