Puslapis 11

6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 05, 19:07
Shadowed
Sveiki kolegos,

Papasakokit jūs man, kas išmanot, kodėl Mitsubishi neteisingai montuoja PCV vožtuvą į 6G72 variklį ? Štai, variklis toks:
Paveikslėlis
O PCV vožtuvas:
Paveikslėlis
Čia tas, perrištas žalia virvele... Tik šlanga kažkur į kosmosą ten nuvesta. Šitas PCV vožtuvas nedirba teisingai būdamas horizontaliai, tik vertikaliai. Visaip bandžiau - originalų iš variklio, originalų iš Mitsubishi (kapec, apie kainą patylėsiu), abu dirba vienodai, tik "stati". Tai negi gamykliškai tokį feilą šovė ?

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 07, 13:00
ZyXEL
O kaip tu jį tikrinai? Slėgio davei? Nes kiek aš esu matęs tų vožtuvų- visi (įvairiuose varikliuose) stovi horizontaliai.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 07, 15:34
Shadowed
Taip, su slegiu. Ir del visa ko su vakuumu. Iš atitinkamų pusių.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 07, 16:50
Roliz
ZyXEL rašėCOLONO kaip tu jį tikrinai? Slėgio davei? Nes kiek aš esu matęs tų vožtuvų- visi (įvairiuose varikliuose) stovi horizontaliai.
Pas Honda vertikaliai :)

Bet jų konstrukcija primityvi - spyruoklė ir šaratas. Pofik padėtis. Tikrinimui nei vakuumų, nei slėgio reikia. Puti arba trauki :D

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 07, 16:54
Shadowed
Chm, tai gal mano viedriuke šustresnis ? Nors gi originalus, su Mitsubishi logo ir part numeriu... Dvi spyruoklės ir tokia kaip zaglūškė ir dangtelis su stiebeliu (atsiprašau už slengą). Toks kaip čia:
Paveikslėlis
Info iš http://www.agcoauto.com/content/news/p2_articleid/197

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 07, 17:15
ZyXEL
Roliz rašėCOLONPas Honda vertikaliai :)
Kol kas Kevino tačkės variklio nemačiau :lol:

kas dėl vožtuvo- tai kaip ir sakė Roliz, nebent jis brokuotas, bet turi veikti visose padėtyse.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 08, 17:00
Shadowed
Labas vakaras kolegos,

Šiandien biškį jau užsipypinau, bet patikrinau dar 9 naujus PCV vožtuvus (visi originalai, Mitsubishi), 4 iš vieno tiekėjo, 5 iš kito. Visi dirba vienodai. Tai čia tipo ką, masinis brokas ? Sekantis žingsnis būtų pažyma iš gamintojo apie broko buvimą. Bet čia jau perteklinis jaučiu reikalas...

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 08, 17:38
ZyXEL
Shadowed rašėCOLONLabas vakaras kolegos,

Šiandien biškį jau užsipypinau, bet patikrinau dar 9 naujus PCV vožtuvus (visi originalai, Mitsubishi), 4 iš vieno tiekėjo, 5 iš kito. Visi dirba vienodai. Tai čia tipo ką, masinis brokas ? Sekantis žingsnis būtų pažyma iš gamintojo apie broko buvimą. Bet čia jau perteklinis jaučiu reikalas...
Vadinasi jie taip ir turi dirbti arba tavo testavimo procedūra nėra teisinga jiems tikrinti.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 08, 17:46
Roliz
Dar vienas tikrinimas - užspaudi tą šlangą, einančią į PCV, ir klausaisi ar klaksi viduj vožtuvo ar ne.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 08:29
Shadowed
Dar pacituosiu tekstą iš aukščiau minėto puslapio (ne vienintelis toks puslapis, kuris taip aprašo PCV darbą):

At an idle, engine speed is low, around 600 RPM. A relatively small amount of fuel and air travel through the intake at idle speed. If the PCV valve did not regulate air flow, the engine would act like it had a vacuum leak. Too much air flowing into the intake causes the engine to lean out [too much air in relation to the fuel] and misfire. At an idle, the PCV valve restricts air flow, to reduce this problem. At high manifold vacuum [idle], a spring loaded valve is drawn up and partially restricts flow to the crankcase. The first drawing above illustrates the PCV valve position at idle.

On acceleration far more fuel and air move through the engine and intake manifold vacuum is much lower. Air introduced by the PCV valve has much less influence on the fuel-air mixture. Low intake manifold vacuum allows the valve to move to a more central position. In this position the system draws more fumes from the crankcase. The additional flow is very beneficial, without affecting engine performance. The center illustration above, shows the PCV valve in acceleration position.

Any pressure in the intake causes flow in the opposite direction. This could occur during an engine backfire or if the engine is turbo-charged. The PCV valve can act as a check-valve in these situations. By closing the PCV valve, any positive pressure or fuel vapor is prevented from entering the crankcase. Even a very small amount of positive pressure can force oil passed gaskets and seals and blow gaskets out of place. Failure of the valve to seal positive pressure may damage the engine.

Vertikaliai dirba lygiai taip, kaip aprašyta. Dėl procedūros viskas gerai, juk ne garaže dirbu, visi mūsų spec laboratorijos technikai prisijungė prie šito bandymo atlikimo. Jaučiu šitą klausimą reiks priskirti prie religinių - vieni tiki kad yra dievas, kiti - kad Senelis Šaltis, treti, kad PCV belekaip dirba...

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 09:56
ZyXEL
Aš išmečiau talone tą PCV visai- įdėjau catch tanką ir viskas. Aš tikrai neieškočiau čia sliekų- kažkas kitas pas tave ten neveikia. Bet, kaip ir sakai, visko gali būt.

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 11:00
Roliz
Busi ISI straipsnis apie pcv vožtuvo tikrinimą? :lol:

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 12:01
Shadowed
Nu ten gedimas ne del PCV, tiesiog beieškodamas užsiroviau, o nuotaika tokia buvo, kad reikėjo prisiknist prie Miciaus, kad vistiek, iš principo ne teisingas montavimas. Beje, pas 2,4 variklį teisingas :)

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 14:22
Micius
Shadowed rašėCOLONo nuotaika tokia buvo, kad reikėjo prisiknist prie Miciaus, kad vistiek, iš principo ne teisingas montavimas.
Wtf? As lyg ir nieko nekomentavau sia tema... :roll:

Re: 6G72 PCV vožtuvas

ParašytasCOLON 2016 11 09, 15:49
Shadowed
Oops :) Sori, aš tiesiog kartais savo kibiriuko variklį vadinu Micium, nes Mitsubishi :D Tu čia ne prie ko, tai nekreipk dėmesio ;)