Puslapis 11

GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 15, 12:25
Reinis
Sveiki, turiu problema su 98m GDI 92kw varikliu. Pas mane automatine pavaru deze, tai zodziu, 1) Ant laisvu plaukioja apsukos ziauriai t.y. buna 1000 apsuku nukrenta iki 100 poto pakyla iki 1500 nu zodziu, svyruoja stiprokai, 2) Kartais kuriasi sunkiai, o kartais normaliai. Pvz: ryte kuriu varikli tik uzsukus rakteli iskart uzsikuria, po 10min pasivazinejimo, vel kuriu, jau bekuriant masina dreba nenori vestis arba jeigu besukant varikli staigiai isjungiu sukima ir poto vel pasuku rakteli tada gerai kuriasi. 3) Salono sildymas. nustatau 32 pucia karsta, nustatau 31 pucia salta. 4) Nesu tikras, gal tai normalu, o gal ir ne, bet zodziu, spustelejus gaza (ne per tapke, bet vidutiniskai) borto kompas rodo kad sanaudos pakyla iki 28-30l/100km. Jeigu per tapke, tai 38-40l/100km. Bet sakau, nezinau gal taip ir turi buti, jus man pasakykit. 5) Gal kas zinot, kokiu raktu pakeisti GDI zvakes? Nes nuemus babina, kisau zvakrakti 16mm ir jis nelenda, uzstringa ipusejus. Tai tiek..

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 15, 13:19
tasgeresnis
mano nuomonė:
1) oro srauto matuoklė, arba oro paėmimo sklendė apsinešus. ( bet čia tik maža dalis to kas gali buti)
2) kažkuris kuro siurblys arba jų komponentai..
4) manau kad normalu nes isibėgėjimui reikia žymiai daugiau kuro

žodžiu važiuok diagnostikos darytis

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 15, 17:28
Sashiukas
3) Ar taip yra ilgiau pavažinėjus, ar iš karto? Jeigu ilgiau pavažinėjus - greičiausias įšyla salono temperatūros daviklis (jeigu su klima), dėl ko klimai atrodo, kad salone yra šilčiau nei +31, ir jis jį vėsina, pas mane su galantu tas pats, kai ilgiau pavažinėju.
4) Taip ir turi būt, juk rodo momentines, o ne vidutinęs sąnaudas, todėl begėjimuisi ir rodo kiek realiai kuro suryja. Pabandyk pravažiuot 10km vien begėjantis-stabdant ir pažiūrėk kokios bus sąnaudos dasipylus kuro ;)

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 16, 22:46
tusia_ziu
1) oro srauto matuoklė gali but(bet greičiausiai ne), tada sklende išvalyk, bet ten atsargiai reikia ) dar ant sklendės stovi davyklis, nepamenu kaip vadinasi, jisai dažnai buna atsisako veikt, bet buna kad tiesiog ji išvalyt reikia(jeigu užsidega lempute variklio reikia nuskaityt klaida, galima savarankiškai).
2) buvo taip, bet ne po 10 minučiu o kai jau normaliai ikaista variklis, jau tau pasakė jog kuro padavimo sistema reikia žiurėti, pas mane irgi buvo, kaltas buvo siurblis kuris bake, bet gali but ir filtrai užsikimše, GDI turi daug filtru, taip pat gali but koks nors temperaturos daviklis, ar dar vienas daviklis, nežinau kaip lietuviškai, rusiškai "razpredval" kiek pamenu.
3) greičiausiai kažkuris daviklis salone, bet dėl šito nieko negaliu pasakyt
4) na pas mane buvo mažiau bet 20 tikrai buvo jeigu 1-2 pavara
5) kiek pamenu 16, turėjau dvi tokias pat carismas, vienoj atsukau su žvakrakčiu kitoj iš pigiausio instrumentu komplekto, irgi vienoj nenorėjo list. žvakės brangios ;/

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 16, 22:51
@ndrius
Aisq cia nepribursi, reik statyti ant kompo. Is lempos tokiu gedimu nenuspesi.

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 17, 09:15
tasgeresnis
ko gero be reikalo čia prirašėt, užsiregino parašė žinutę ir net neprisijungė atsakymų pažiūrėt...

Re: GDI...

ParašytasCOLON 2014 03 18, 09:33
Reinis
Aciu jum labai!