07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Variklis, jo aušinimas, turbinos ir visi kiti dalykai susiję su variklių remontu ar modifikacijomis
Memsas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 15
UžsiregistravoCOLON 2013 02 06, 22:53
AutomobilisCOLON outlander

07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Neperskaitytas pranešimas Memsas » 2013 06 14, 21:59

kiek sitas variklis turetu siurbti g/s idle rezimu? su sena matuokle gaunu viena rezulta, su nauja kita, didesni. kaip ir butu viskas tvarkoj ir teoriskai teisingai, nauja matuokle neapsinesus tai ir rodo daugiau. esme ta, kad su nauja matuokle 1 begiu prie ~1200rpm masina pradeda jot, tampytis, ir ganetinai juntami lengvi trukciojimai kituose begiuose, kai variklis dirba ne didele apkrova, t.y. kai gazuojies lyg ir normalu, kai eini 15-16 irgi nepajunti trukciojimu, bet vaziuojant mieste tarkim 4 begiu tas juntama. ir paradoksas - atjungus ar idejus atgal sena MAF - trukciojimai baigiasi.
idle rezimu, ~800rpm, sena MAF - ~6,5g/s, nauja MAF - ~7,5g/s. matuokles identiskos, BOSCH'ines, vienodais kodais.

any ideas? :?: :roll:

pauliusj
Dalyvis
PranešimaiCOLON 357
UžsiregistravoCOLON 2008 10 19, 11:58
AutomobilisCOLON Colt 1.6 GLXi 94 neber

Re: 07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Neperskaitytas pranešimas pauliusj » 2013 06 15, 06:29

ta nauja is parduotuves, ar is sroto? jei is sroto viskas aisku...siaip ne g/s cia turetum rasyt, o matuokliu voltaza pasimatuot, tik ant degimo, varikliui nedirbant, tai yra bazinis parametras, o g/s yra absoliuciai kintamas dydis, bet tavo naujoji akivaizdziai per daug rodo..tik va nezinau ar ECU pas situos adaptyvinis ar ne, nes gali buti kad ji tiesiog riekia nuresetint, kad per nauja susigaudytu koks daviklis ka rodo..
Visos automobiliu remonto paslaugos.
Diagnostika, prieziura, remontas
864689562 Kaunas

Memsas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 15
UžsiregistravoCOLON 2013 02 06, 22:53
AutomobilisCOLON outlander

Re: 07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Neperskaitytas pranešimas Memsas » 2013 06 15, 08:25

nauja, ne is sroto. maniau variklis degdamas naudoja ora gramais per sekunde, o ne voltus, tai taip ir parasiau. plius niekas nepamoko kaip su multitesteriu ta pasidaryt, nes MAF kontaktai visi uzsidengia su fyshke labai graziai, o laidu zievint nesinori kolkas. g/s kintamas dydis, bet idle rezimu jis perdaug nesokineja, taip pat kaip ir voltai kad kinta priklausomai nuo oro srauto. o kiek turetu rodyt nauja? :roll:

pauliusj
Dalyvis
PranešimaiCOLON 357
UžsiregistravoCOLON 2008 10 19, 11:58
AutomobilisCOLON Colt 1.6 GLXi 94 neber

Re: 07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Neperskaitytas pranešimas pauliusj » 2013 06 16, 17:59

naudoja tai ora g/s, bet ecu mato voltus...pagal tai nustato g/s..jei matuokle nauja reiktu nuresetint ecu, jei nepades, gali but brokuota matuokle, bet kad butu bosch brokuota tikimybe 1 is 100..MAF matuojamas pajungtas, laidus praduriant adatele, arba i fiske ikisant adatele is isores..
Taigi matuojam taip:
Fyske atjungta: Lizdas nr 2 ir nr 3 12v, Nr 3 ir nr 4 5v,
Fyske pajungta: 5 kontaktas ant degimo ~0,96v(jei neklistu, rasau is atminties, ne is knygos), varikliui dirbant ~ 1.9v
O kompas mato voltus is signalo laido nr 5, pagal tai nustato ir g/s, jie maf meluoja, tai ir g/s parodymai netikslus, del to neteisingai pilamas kuras, ir automobilis negerai vaziuoja, arba dumina...:)
Na jau ir taip per daug valstybes paslapciu atskleidziau, daugiau tik pasijunges diagnostini irengini galiu papasakot.:D
Visos automobiliu remonto paslaugos.
Diagnostika, prieziura, remontas
864689562 Kaunas

Memsas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 15
UžsiregistravoCOLON 2013 02 06, 22:53
AutomobilisCOLON outlander

Re: 07 Outlander 2.0 DI-D (BSY) MAF parodymai

Neperskaitytas pranešimas Memsas » 2013 06 16, 18:25

pauliusj rašėCOLONnaudoja tai ora g/s, bet ecu mato voltus...pagal tai nustato g/s..jei matuokle nauja reiktu nuresetint ecu, jei nepades, gali but brokuota matuokle, bet kad butu bosch brokuota tikimybe 1 is 100..MAF matuojamas pajungtas, laidus praduriant adatele, arba i fiske ikisant adatele is isores..
Taigi matuojam taip:
Fyske atjungta: Lizdas nr 2 ir nr 3 12v, Nr 3 ir nr 4 5v,
Fyske pajungta: 5 kontaktas ant degimo ~0,96v(jei neklistu, rasau is atminties, ne is knygos), varikliui dirbant ~ 1.9v
O kompas mato voltus is signalo laido nr 5, pagal tai nustato ir g/s, jie maf meluoja, tai ir g/s parodymai netikslus, del to neteisingai pilamas kuras, ir automobilis negerai vaziuoja, arba dumina...:)
Na jau ir taip per daug valstybes paslapciu atskleidziau, daugiau tik pasijunges diagnostini irengini galiu papasakot.:D
as skambinausi tau ketvirtadieni berods, bet paskui pats negalejau atvaziuot. vienaip ar kitaip, rytoj tureciau Kauna pasiekt, tai Garliava jau ranka pasiekiama butu. atvaziuociau, paziuretum tuos laidus, ir jei reiktu, kiek suprantu pas tave yra galimybe ir nuresetint ECU? :) 8) ir nenustebciau, tai pas mane butu tas 1 is 100, paskutiniu laiku man vis dazniau tie vienetai pakliuna :lol:

2013 06 20, 20:17 papildyta:

kuris patikimesnis gamintojas: wahler ar pierburg? konkreciau - egr voztuvu gamyboj.

BUTTON_POST_REPLY