Pajero Pinin
Pajero Pinin
Laba diena,
esu naujokė, todėl nelabai ką kol kas radau šiame forume apie šį auto. Tėtis įsigijo 2000 metų GDI variantą, 1,8, 118 AG (88 kW), o dabar norėtų gauti išsamesnę info jam suprantama kalba, t.y. lietuvių ar rusų.
Gal kas turi ar gali patarti, kur kokį manualą galima būtų gauti?
Ačiū
esu naujokė, todėl nelabai ką kol kas radau šiame forume apie šį auto. Tėtis įsigijo 2000 metų GDI variantą, 1,8, 118 AG (88 kW), o dabar norėtų gauti išsamesnę info jam suprantama kalba, t.y. lietuvių ar rusų.
Gal kas turi ar gali patarti, kur kokį manualą galima būtų gauti?
Ačiū
“Mitsubishi Motors Corp.” atstovybė Lietuvoje bendrovė “Vytaras” padidino visureigių gerbėjų pasirinkimo laisvę - prieš porą savaičių ji importavo “Mitsubishi Pajero Pinin” visureigius.
Pravažumo koziris
“Tikimės, kad su naujuoju “Pajero Pinin” dar labiau sustiprinsime savo pozicijas kiekvienais metais augančioje visureigių klasėje, - sakė bene daugiausia visureigių Lietuvoje parduodančios bendrovės generalinis direktorius Audrius Sinkevičius. - Anksčiau ketinantys įsigyti visureigį pirkėjai daugiausia pageidavo didelių ir prabangių “Pajero” ar “Pajero Sport” modelių. Pastebėję augančią ir nedidelių visureigių paklausą šalies rinkoje, nusprendėme pradėti prekybą ir kompaktišku “Mitsubishi Pajero Pinin”. Šis modelis gali būti puiki netradicinė alternatyva mieste gyvenantiems ir dažnai į užmiestį važiuojantiems pirkėjams. “Pinin” nuotykių ieškotojo dvasia tikrai patiks ieškantiems daugiau, nei gali suteikti lengvasis automobilis”, - mano A.Sinkevičius.
“Pajero Pinin” - didžiųjų “Pajero” brolis “Mitsubishi” visureigių gamoje. Gamintojas “Pajero Pinin” skiria pirkėjams, ieškantiems geriausiomis pravažumo savybėmis išsiskiriančio kompaktiško visureigio. Nors automobiliukas yra pakankamai stilingos išvaizdos, patogiai valdomas, visgi čia prioritetas teikiamas ne prabangai, kuri būdinga didiesiems “Pajero”, o “visureigiškoms” savybėms.
Priešingai nei kiti šiame segmente konkuruojantys gamintojai, “Mitsubishi” neaukojo geriausių pravažumo savybių. Todėl “Pinin” vadinti parketiniu visureigiu būtų neteisinga. Jis turi visas tikriems visureigiams būdingas savybes: “Super Select 4WD” transmisiją, kuri įjungia ir išjungia priekinių ratų pavarą važiuojant, turi lėtinančią pavarą ir blokuojamą centrinį diferencialą. Dėl gerų pravažumo savybių ir patikimumo kompaktiškas “Pajero Pinin” suteikia laisvės tiek didmiestyje, tiek toli nuo asfaltuotų miesto gatvių.
Beje, “Pinin” pradėtas gaminti dar 1999-aisiais, tačiau Lietuvos rinkoje šis visureigis nebuvo siūlomas. Dabar pristatytas atnaujintas 2002-ųjų modelis nuo pirmtako skiriasi platesne variklių gama bei patobulintu išorės ir vidaus dizainu.
Itališki akcentai
“Pinin” buvo kuriamas bendradarbiaujant su garsia Italijos dizaino studija “Pininfarina” ir yra gaminamas šiai kompanijai priklausančioje gamykloje Turine. Beje, šioje daugiau nei 150 tūkst. kv. metrų plotą užimančioje gamykloje gaminamas tik “Mitsubishi Pajero Pinin”, todėl visureigio pavadinime ir figūruoja “Pininfarina” motyvas.
Skirtumus tarp 3 ir 5 durų modelių lengva pastebėti ir iš išorės, ir iš vidaus, tačiau taip pat akivaizdu, kokiai šeimai priklauso šis nedidukas visureigis. Trejų durų modelis išsiskiria sportiška ir jaunatviška išvaizda. 5 durų modelis atrodo solidžiau, jame daugiau vietos keleiviams bei didesniam kiekiui bagažo. Žemas, platus ir klasikinės išvaizdos visureigio siluetas atspindi stabilumą ir patikimumą. Sustiprinti bamperiai, atsarginis ratas ant bagažinės dangčio ir agresyvios formos priekiniai žibintai kalba apie visureigio - užkariautojo charakterį.
Abiejų kompaktiškų matmenų “Pinin” modelių valdymas nesudėtingas, o dėl puikių manevringumo savybių šio visureigio parkavimas mieste nekelia ypatingų rūpesčių. Mažiausias 3 durų modelio apsisukimo spindulys 4,9 m, o penkiadurio modelio - 5,2 metro.
“Pinin” valdymo prietaisai išdėstyti aiškiai ir logiškai. Centrinėje konsolėje įtaisytame kompiuterio ekrane vairuotojas mato svarbiausius techninius parametrus, vidutinį greitį, kuro sąnaudas, atstumą, kurį galima nuvažiuoti su likusiu kuro kiekiu, ir lauko temperatūrą. Modernaus prietaisų skydelio ciferblatai, kurių rodmenys lengvai suvokiami, nudažyti mėlyna spalva. Interjero apdailai naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos.
Dėl sulankstomų ir visiškai nulenkiamų galinių sėdynių nugarėlių saloną galima lengvai transformuoti ir pritaikyti įvairiems poreikiams. 3 durų modelio bagažinės talpa siekia 411 litrų, 5 durų - 578 l. Įdomi detalė - stumiant vairuotojo sėdynę atgal, kartu reguliuojamas ir sėdynės aukštis, kuris šiuo atveju mažėja. Čia patogią sėdėseną lengva rasti įvairios kompleksijos vairuotojams. Įvairios daiktadėžės, puodelių laikikliai į kiekvieną kelionę pasiimtus daiktus leis sudėti tvarkingai ir patogiai.
Kuriant “Pajero Pinin” taip pat daug dėmesio buvo skiriama šio visureigio aktyviojo ir pasyviojo saugumo įrangai. Tvirtas kėbulas turi deformacines zonas ir standžią keleivių kabiną, sutvirtintą tvirtais statramsčiais bei saugos strypais šoninėse durelėse. Čia yra vairuotojo ir keleivio oro saugos pagalvės, saugos diržai su pirotechniniais įtempikliais ir jėgos ribotuvais. ABS su EBD (elektroninė stabdymo galios paskirstymo sistema) padeda suvaldyti visureigį ekstremaliose situacijose ir išvengti pavojaus kelyje.
Universalumo prielaidos
Pirkėjams siūlomi 1,8 arba 2,0 l darbinio tūrio varikliai. 1,8 l, 114 AG variklis sujungtas su nuolat visus ratus varančia 4WD transmisija, kuri sukimo momentą po lygiai (santykiu 50:50) paskirsto priekinei ir galinei ašims. Centrinis diferencialas su viskozine mova užtikrina ne tik saugų važiavimą sudėtingomis kelio sąlygomis, bet ir sumažina charakteringą “stabdymo efektą” ir nepakankamą pasukamumą.
2,0 l darbinio tūrio, 129 AG benzininį variklį su modernia tiesioginio benzino įpurškimo sistema GDI mieliau rinksis aktyvaus važiavimo gerbėjai. Variklis sujungtas su visus ratus varančia SS4-I transmisija. Tai patobulinta “Pajero” “Super Select” 4WD transmisija SS4. Patobulinta šios transmisijos versija turi keturis režimus, kurie ne tik leidžia vairuotojui perjungti 2WD ratų formulę į 4WD ir atgal važiuojant iki 100 km/val., bet ir pasižymi kintančiu sukimo momento paskirstymu tarp abiejų ašių. Ši sistema optimaliai pritaikoma prie įvairių važiavimo aplinkybių - tiek miesto gatvėmis, tiek sunkiai įveikiamomis trasomis.
Monokoko kėbulas su integruotu rėmu užtikrina puikias visureigio valdymo charakteristikas važiuojant pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Bekelėje tai ypatingai svarbu, tokia struktūra yra atspari sukimui ir lenkimui. Maksimali šio visureigio įveikiama įkalnė - 35 laipsniai. Užvažiavimo kampas - 33 laipsniai, rampos - 22 laipsniai ir 21 laipsniai (3 ir 5 durų modelių), o nuvažiavimo kampas atitinkamai yra 42 ir 38 laipsniai.
Trijų durų “Pajero Pinin” su 1,8 l varikliu kaina - nuo 56 tūkst. litų.
Modelis su galingesniu varikliu bus parduodamas už 62 tūkst. litų.
Praėjusių metų spalį Paryžiuje įvykusiame automobilių salone Japonijos “Mitsubishi Motors” automobilių gamybos kompanija pademonstravo naująjį penkerių durų visureigio “Mitsubishi Pajero Pinin” modelį. Šiuos automobilius japonai gamina Italijoje, garsiojoje “Pininfarina” automobilių atelje.
Penkiadurio džipo ratų bazė, lyginant su ankstesniuoju modeliu, padidėjo 170 mm – iki 2450 mm, o bendras visureigio ilgis – 300 mm, iki 4035mm. Užpakalinės šoninės durys veda prie patogios galinės sėdynės, ant kurios nesunkiai sutelpa trys vidutinio ūgio žmonės. Dar labiau erdvesne tapo ir džipo bagažinė.
Ilgabazis “Pinin” aprūpintas naujos kartos 2.0 litro tiesioginio benzino įpurškimo GDI varikliu, kuris atitinka ekologinio standarto Euro 3 reikalavimus. Maksimalus variklio galingumas – 129 AG, tai yra 27AG daugiau nei turi analogiškas GDI 1.8 litro variklis, maksimalus sukimo momentas – 190 Nm (+55 Nm). Pavarų dėžė – penkių laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių “automatas”. Transmisija – SS4-i, visiems keturiems ratams.
Pravažumo koziris
“Tikimės, kad su naujuoju “Pajero Pinin” dar labiau sustiprinsime savo pozicijas kiekvienais metais augančioje visureigių klasėje, - sakė bene daugiausia visureigių Lietuvoje parduodančios bendrovės generalinis direktorius Audrius Sinkevičius. - Anksčiau ketinantys įsigyti visureigį pirkėjai daugiausia pageidavo didelių ir prabangių “Pajero” ar “Pajero Sport” modelių. Pastebėję augančią ir nedidelių visureigių paklausą šalies rinkoje, nusprendėme pradėti prekybą ir kompaktišku “Mitsubishi Pajero Pinin”. Šis modelis gali būti puiki netradicinė alternatyva mieste gyvenantiems ir dažnai į užmiestį važiuojantiems pirkėjams. “Pinin” nuotykių ieškotojo dvasia tikrai patiks ieškantiems daugiau, nei gali suteikti lengvasis automobilis”, - mano A.Sinkevičius.
“Pajero Pinin” - didžiųjų “Pajero” brolis “Mitsubishi” visureigių gamoje. Gamintojas “Pajero Pinin” skiria pirkėjams, ieškantiems geriausiomis pravažumo savybėmis išsiskiriančio kompaktiško visureigio. Nors automobiliukas yra pakankamai stilingos išvaizdos, patogiai valdomas, visgi čia prioritetas teikiamas ne prabangai, kuri būdinga didiesiems “Pajero”, o “visureigiškoms” savybėms.
Priešingai nei kiti šiame segmente konkuruojantys gamintojai, “Mitsubishi” neaukojo geriausių pravažumo savybių. Todėl “Pinin” vadinti parketiniu visureigiu būtų neteisinga. Jis turi visas tikriems visureigiams būdingas savybes: “Super Select 4WD” transmisiją, kuri įjungia ir išjungia priekinių ratų pavarą važiuojant, turi lėtinančią pavarą ir blokuojamą centrinį diferencialą. Dėl gerų pravažumo savybių ir patikimumo kompaktiškas “Pajero Pinin” suteikia laisvės tiek didmiestyje, tiek toli nuo asfaltuotų miesto gatvių.
Beje, “Pinin” pradėtas gaminti dar 1999-aisiais, tačiau Lietuvos rinkoje šis visureigis nebuvo siūlomas. Dabar pristatytas atnaujintas 2002-ųjų modelis nuo pirmtako skiriasi platesne variklių gama bei patobulintu išorės ir vidaus dizainu.
Itališki akcentai
“Pinin” buvo kuriamas bendradarbiaujant su garsia Italijos dizaino studija “Pininfarina” ir yra gaminamas šiai kompanijai priklausančioje gamykloje Turine. Beje, šioje daugiau nei 150 tūkst. kv. metrų plotą užimančioje gamykloje gaminamas tik “Mitsubishi Pajero Pinin”, todėl visureigio pavadinime ir figūruoja “Pininfarina” motyvas.
Skirtumus tarp 3 ir 5 durų modelių lengva pastebėti ir iš išorės, ir iš vidaus, tačiau taip pat akivaizdu, kokiai šeimai priklauso šis nedidukas visureigis. Trejų durų modelis išsiskiria sportiška ir jaunatviška išvaizda. 5 durų modelis atrodo solidžiau, jame daugiau vietos keleiviams bei didesniam kiekiui bagažo. Žemas, platus ir klasikinės išvaizdos visureigio siluetas atspindi stabilumą ir patikimumą. Sustiprinti bamperiai, atsarginis ratas ant bagažinės dangčio ir agresyvios formos priekiniai žibintai kalba apie visureigio - užkariautojo charakterį.
Abiejų kompaktiškų matmenų “Pinin” modelių valdymas nesudėtingas, o dėl puikių manevringumo savybių šio visureigio parkavimas mieste nekelia ypatingų rūpesčių. Mažiausias 3 durų modelio apsisukimo spindulys 4,9 m, o penkiadurio modelio - 5,2 metro.
“Pinin” valdymo prietaisai išdėstyti aiškiai ir logiškai. Centrinėje konsolėje įtaisytame kompiuterio ekrane vairuotojas mato svarbiausius techninius parametrus, vidutinį greitį, kuro sąnaudas, atstumą, kurį galima nuvažiuoti su likusiu kuro kiekiu, ir lauko temperatūrą. Modernaus prietaisų skydelio ciferblatai, kurių rodmenys lengvai suvokiami, nudažyti mėlyna spalva. Interjero apdailai naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos.
Dėl sulankstomų ir visiškai nulenkiamų galinių sėdynių nugarėlių saloną galima lengvai transformuoti ir pritaikyti įvairiems poreikiams. 3 durų modelio bagažinės talpa siekia 411 litrų, 5 durų - 578 l. Įdomi detalė - stumiant vairuotojo sėdynę atgal, kartu reguliuojamas ir sėdynės aukštis, kuris šiuo atveju mažėja. Čia patogią sėdėseną lengva rasti įvairios kompleksijos vairuotojams. Įvairios daiktadėžės, puodelių laikikliai į kiekvieną kelionę pasiimtus daiktus leis sudėti tvarkingai ir patogiai.
Kuriant “Pajero Pinin” taip pat daug dėmesio buvo skiriama šio visureigio aktyviojo ir pasyviojo saugumo įrangai. Tvirtas kėbulas turi deformacines zonas ir standžią keleivių kabiną, sutvirtintą tvirtais statramsčiais bei saugos strypais šoninėse durelėse. Čia yra vairuotojo ir keleivio oro saugos pagalvės, saugos diržai su pirotechniniais įtempikliais ir jėgos ribotuvais. ABS su EBD (elektroninė stabdymo galios paskirstymo sistema) padeda suvaldyti visureigį ekstremaliose situacijose ir išvengti pavojaus kelyje.
Universalumo prielaidos
Pirkėjams siūlomi 1,8 arba 2,0 l darbinio tūrio varikliai. 1,8 l, 114 AG variklis sujungtas su nuolat visus ratus varančia 4WD transmisija, kuri sukimo momentą po lygiai (santykiu 50:50) paskirsto priekinei ir galinei ašims. Centrinis diferencialas su viskozine mova užtikrina ne tik saugų važiavimą sudėtingomis kelio sąlygomis, bet ir sumažina charakteringą “stabdymo efektą” ir nepakankamą pasukamumą.
2,0 l darbinio tūrio, 129 AG benzininį variklį su modernia tiesioginio benzino įpurškimo sistema GDI mieliau rinksis aktyvaus važiavimo gerbėjai. Variklis sujungtas su visus ratus varančia SS4-I transmisija. Tai patobulinta “Pajero” “Super Select” 4WD transmisija SS4. Patobulinta šios transmisijos versija turi keturis režimus, kurie ne tik leidžia vairuotojui perjungti 2WD ratų formulę į 4WD ir atgal važiuojant iki 100 km/val., bet ir pasižymi kintančiu sukimo momento paskirstymu tarp abiejų ašių. Ši sistema optimaliai pritaikoma prie įvairių važiavimo aplinkybių - tiek miesto gatvėmis, tiek sunkiai įveikiamomis trasomis.
Monokoko kėbulas su integruotu rėmu užtikrina puikias visureigio valdymo charakteristikas važiuojant pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Bekelėje tai ypatingai svarbu, tokia struktūra yra atspari sukimui ir lenkimui. Maksimali šio visureigio įveikiama įkalnė - 35 laipsniai. Užvažiavimo kampas - 33 laipsniai, rampos - 22 laipsniai ir 21 laipsniai (3 ir 5 durų modelių), o nuvažiavimo kampas atitinkamai yra 42 ir 38 laipsniai.
Trijų durų “Pajero Pinin” su 1,8 l varikliu kaina - nuo 56 tūkst. litų.
Modelis su galingesniu varikliu bus parduodamas už 62 tūkst. litų.
Praėjusių metų spalį Paryžiuje įvykusiame automobilių salone Japonijos “Mitsubishi Motors” automobilių gamybos kompanija pademonstravo naująjį penkerių durų visureigio “Mitsubishi Pajero Pinin” modelį. Šiuos automobilius japonai gamina Italijoje, garsiojoje “Pininfarina” automobilių atelje.
Penkiadurio džipo ratų bazė, lyginant su ankstesniuoju modeliu, padidėjo 170 mm – iki 2450 mm, o bendras visureigio ilgis – 300 mm, iki 4035mm. Užpakalinės šoninės durys veda prie patogios galinės sėdynės, ant kurios nesunkiai sutelpa trys vidutinio ūgio žmonės. Dar labiau erdvesne tapo ir džipo bagažinė.
Ilgabazis “Pinin” aprūpintas naujos kartos 2.0 litro tiesioginio benzino įpurškimo GDI varikliu, kuris atitinka ekologinio standarto Euro 3 reikalavimus. Maksimalus variklio galingumas – 129 AG, tai yra 27AG daugiau nei turi analogiškas GDI 1.8 litro variklis, maksimalus sukimo momentas – 190 Nm (+55 Nm). Pavarų dėžė – penkių laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių “automatas”. Transmisija – SS4-i, visiems keturiems ratams.
Mitsubishi Eclipse, 94'
- Kevinas
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 14203
- UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
- AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
- SkypeCOLON id: architektas.com
- MiestasCOLON Kaunas
- CONTACTCOLON
Labas ( jau zn kaip sureguos pavydus klubieciai)
Cia rusiskai kazka paskaitinet gales:
http://auto.a-centre.ru/?modid=mitsn18j
http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1125
Cia rusiskai kazka paskaitinet gales:
http://auto.a-centre.ru/?modid=mitsn18j
http://www.avtomarket.ru/scripts/info/tech/?group=1125
Na jau... Ko cia pavydėti gražaus bendravimo ?
Gal kas žinote, kodėl neveikia http://www.liro.lt/? Užsisakiau pas juos svarbaus kliento kortelę ir negaliu pasižiūrėti, ką su ja galiu doro nuveikti...
Gal kas žinote, kodėl neveikia http://www.liro.lt/? Užsisakiau pas juos svarbaus kliento kortelę ir negaliu pasižiūrėti, ką su ja galiu doro nuveikti...
Veikia tas Liro puslapis bent jau man, o ka doro nuveikti ten noretum su ta kortele? Liro svarbaus kliento korteles savininkai gauna nuolaidas dazniausiai tai buna ~15% dalims, serviso paslaugoms kokia nuolaida neatsimenu. bei gauna naujametinius atvirukus is Liro Mitsubishi klubas taip pat skaitosi ipatingas klientasgroovyx rašėCOLONNa jau... Ko cia pavydėti gražaus bendravimo ?
Gal kas žinote, kodėl neveikia http://www.liro.lt/? Užsisakiau pas juos svarbaus kliento kortelę ir negaliu pasižiūrėti, ką su ja galiu doro nuveikti...
Nelabai ka ten daugiau ir nuveiksi su ja masinos langus nebent apsalusius nusigrandyti galima. O tai taip tevelio masina rupinies ? tetis turetu daugiau ismanyti. Padangoms dabar turetu buti nuolaidu metasgroovyx rašėCOLONMatyt, mano exploreris streikuoja...
O tai ka daugiau doro galima veikti su nuolaidu kortele, jei ne tiketis naujametinio atviruko:)?
Smalsauju ateičiai, jei kartais prireiks. Aktualiau dabar - padangos...
Taigi klausei kokios dar naudos be nuolaidu galima is jos tureti daugiau panaudojimo budu nesugalvojau. O kas butent brangu?groovyx rašėCOLONKodėl ta kortelė tik a la gremžtukas?.. Taip brangu, taip nėra iš ko rinktis ar šis modelis įmantrus?
Tėtis išmanė apie Žigulius, o prie naujų mašinų pirštų nekiša iš principo. O ir namie jo dažnai nebūna. Tai ir tenka karts nuo karto pasidomėti, kas, kaip, kur ir kodėl
Šiuo metu - padangos ir diskai.
Kiek žiūrėjau, gerų padangų kainos - nuo 300 lt iki "kiek negaila", o ratlankiais iš viso dar nesidomėjau... O dar laukia langų tonavimas - taip pat neatrasti toliai...
Galimybės pasiimti laisvadienį tam, kad pasivažinėti paieškoti kur geriau ir pigiau, kol kas neturiu, o versti žmogų naudotis viešuoju visuomeniniu transportu tokiu oru nesinori, bo kita mašina pas mane... Tai vat ir bandau viską sužinoti tokiu būdu, t.y. darbo metu, kad po to iš karto būtų galima važiuoti ir gauti tai, ko nori už priimtiną kainą.
Tai padangos visiems brangu Diskus geriau naudotus ieskoti per skelbimusgroovyx rašėCOLON
Šiuo metu - padangos ir diskai.
Kiek žiūrėjau, gerų padangų kainos - nuo 300 lt iki "kiek negaila", o ratlankiais iš viso dar nesidomėjau... O dar laukia langų tonavimas - taip pat neatrasti toliai...
Galimybės pasiimti laisvadienį tam, kad pasivažinėti paieškoti kur geriau ir pigiau, kol kas neturiu, o versti žmogų naudotis viešuoju visuomeniniu transportu tokiu oru nesinori, bo kita mašina pas mane... Tai vat ir bandau viską sužinoti tokiu būdu, t.y. darbo metu, kad po to iš karto būtų galima važiuoti ir gauti tai, ko nori už priimtiną kainą.
sveikute! kas liecia padangas,tai 300Lt tikrai nera daug uz nauja padanga,nes kaip Egisas minejo,visiem su didesniais ratukais padangos brangios...o kas liecia stiklu tonavima,tai tikrai pigiai,gerai ir su kokybiska plevele tonuoja Klaipedoje sermuksniu g. 2a.ivaziavus i kiema paciame gale garaziuka rasi.bus iskaba.sekmes
3000 GT 3.0l(161AG)ne zveris,bet man uztenka :~