Projektas

Visi klausimai apie Mitsubishi modelius, nesusiję su jų remontu
Vartotojo avataras
asciavadas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 166
UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
MiestasCOLON Klaipeda

Projektas

Neperskaitytas pranešimas asciavadas » 2009 11 28, 12:49

Sveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Projektas>>>>>>>>>>>>>>

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2009 11 28, 13:23

Keiti stūmoklius į mažesnės kompresijos aka turbininius. Keiti purkštukus į našesnius. Dedi stipresnę sankabą. Valikus arba keiti į turbaviko arba palieki tuos pačius. Turbo kolikas su turbina, geras išmetimas su arba be High flow cat'o. Nėra čia ką pasakot, paemi ir darai. Kiek bus AG ir kaip tau juos pats matoras laikys tai priklauso nuo biudžeto tavo. :wink: paprasčiau turbo matorą kelt, o ne atmosferinį turbint, tuo labiau jei patirties mažoka. 6bolt apačia ir 2G galva kiek žinau yra geriausias sprendimas. Tu geriau pats duok mum klausimus, nes čia dabar pasakot apie tą matorą tai nematau prasmės :wink:
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 11 28, 13:25

Apie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.

Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti :D ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Vartotojo avataras
asciavadas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 166
UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas asciavadas » 2009 11 28, 13:51

Dzhedaj rašėCOLONApie atmosferinio variklio 200ag gali pamiršti, neapsimokės nei finansiškai, nei laiko atžvilgiu.

Paprasčiausias būdas būtų nusipirkti donorą turbinuką 1G ir perkelti variklį pas save į mašiną. Kiek man žinoma, 6G Galantų net ir dėžės su visa awd sistema praktiškai sutampa su 1G.
Aišku rasti turbinuką 1G parduodamą ir dar jį paskersti yra ką veikti (gali paskui buvęs savininkas neatleisti :D ).
Pažiūrėk, kaip turbo projektą iš atmosferinio 4G63 darė performancas (yra jo garažas), tavo turbo projektas būtų identiškas.
tai man ir idomu gal geriau ir ta turbina deti.bet cia vienas sako kad man nelaikys galinis tiltas!
o kur rasti ta performancas (yra jo garažas) :?:

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 11 28, 14:31

forumas/viewtopic.php?f=35&t=10429

Paklausk, pavyzdžiui, Miciaus ar Riebalo, jeigu gerai pamenu yra pirkęs kažkuris AWD pirmukui nuo Galanto AWD galinį diferencialą, nes jie lyg ir vienodi (bet galiu kažką ir painioti).
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Vartotojo avataras
Micius
VIP narys
PranešimaiCOLON 4686
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
MiestasCOLON Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Micius » 2009 11 28, 20:52

Laikys tas tiltas tokius arklius ;)
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars ;)
Lancer 1.5 '90 (-)
Eclipse 2.0 '94 (-)
Talon 2.0 '98 (-)
Talon TSi AWD '90 (-)
EVO VIII GSR '05 (-)
EVO X MR '09 (+)

Vartotojo avataras
Kevinas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 14203
UžsiregistravoCOLON 2005 08 06, 03:00
AutomobilisCOLON Eagle Talon 1990 TSi AWD
SkypeCOLON id: architektas.com
MiestasCOLON Kaunas
CONTACTCOLON

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Kevinas » 2009 11 28, 20:54

asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
Kaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ? :wink:
Mitsubishi Eclipse 1992 GS (sold)
Eagle Talon 1990 TSi AWD (sold)
http://www.avstudija.lt

Vartotojo avataras
asciavadas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 166
UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas asciavadas » 2009 11 29, 15:58

Kevinas rašėCOLON
asciavadas rašėCOLONSveiki!
Noreciau eiti iskarto prie reikalo ir kad komentuotu tai kas tikrai nusymano ir be svaiksciojimu.
Reiskias reikalas toks mano silpnybe yra 88-92m. Galantams bet ne eiliniams o VR4. Kadangi VR4 LT nera o jai rasti UK tai per dauk valakytos metiti vairus o is JAV brangokai.
Tai va yra 92m. Galantas 2.0cc 16v GTI ir jis dar 4x4 tai noreciau ji paburti ir kaip sakant padaryti VR4.
Dabar pas ji yra kazkur 144AG o noretusi sukelti nuo 200 iki 250 AG ka galetumet patarti ar deti turbo,ar atmosferini daryti,kokie iskyla niuansai :?:
Laukiu tikrai rymtu patarymu.
Aciu
Kaip suprantu nupirkai ta vysnyni galanta 4x4 ? :wink:
Kalba eina apie tapati.nevisai as vienas,su draugu.jis azartinis auto sporto fanas o man patinka VR4 tai bandysim kanors is jo padaryti ir dalyvauti slalome 4x4 klaseje.
beto turejau kazkada GTI galanta tai esu neblogai su juo susipazynes.
Paskutinį kartą redagavo 1 asciavadas. Iš viso redaguota 2009 kartus.

Vartotojo avataras
asciavadas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 166
UžsiregistravoCOLON 2005 05 10, 03:00
AutomobilisCOLON Galant 2000m. V6 2.5cc
MiestasCOLON Klaipeda

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas asciavadas » 2009 11 29, 16:02

Micius rašėCOLONLaikys tas tiltas tokius arklius ;)
O variklio tobulinimui, tai jei kalba apie palikima atmosferinio, iki 200-250 ag, tai "salyginai zmoniskose" kainose, nieko nebus, nebent NOS. Bet ir tai, darant rimtai kainos bus su reikiamom variklio modifikacijom nejuokingos.
Todel geriausia eit Turbo keliu.
Na o turbinimas sitam modeliui ir varikliui, yra 1:1 kaip ir 1G NA i Turbo konversija. Tai, pasiieskok info apie 1G atmosferkiu turbinima. jos yra daugiau negu sociai (ne tik lietuviu kalba aisku). O jei iskils klausimo konkretesniu, ta izinoma kalusk, gal bus, kas patars ;)
tai belieka tada zaisti su turbo varijantu.o gal visa varikli rizikuoti siustis is statu? bet nuziurejom turbinos komplekta ebay ka manot ar normali bus? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TURBO-KI ... ccessories

Vartotojo avataras
Fever
Valdybos narys
PranešimaiCOLON 4869
UžsiregistravoCOLON 2007 05 10, 20:19
AutomobilisCOLON 1990 Mitsubishi Galant GTi
SkypeCOLON rimwerimwe
MiestasCOLON Kupiškis/Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Fever » 2009 11 29, 17:07

Pradėk nuo matoro vidurių ir kuro valdymo :wink:
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance

Vartotojo avataras
performancas
Dalyvis
PranešimaiCOLON 824
UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 22:10
AutomobilisCOLON 1g DSM Performanced :)
MiestasCOLON Anyksciai - Vilnius

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas performancas » 2009 11 29, 19:51

suk tu turba ant to atmosferiko ir nesuk galvos, laikys tas variklis 250 drasiai, tik susirask turbava kompa, purkstukus siurbli, nu ir aisq turba, kolika, kuleri, vamzdziu ir tt.
is amosferekes tiek ag padaryt kainuos kokius 3 kart brangiau ir isvis 4g63 ne tas motoras is kurio be turbo reiktu kazka daryt :wink:
Colt C53A Targa - GTi 4g67 100Kw - sold
1G '94 DSM GS+T - in po presas
Colt '05 cz3 1,3 70kw
Colt '94 CA0 1,6 83kw daily car/ (turbo project coming...)
http://www.temis.lt/

Vartotojo avataras
Algiukaz
Klubo narys
PranešimaiCOLON 744
UžsiregistravoCOLON 2008 10 16, 23:39
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer Evoliution VIII
SkypeCOLON algirdux2001
MiestasCOLON Москва-Vilnius-Šiauliai
CONTACTCOLON

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Algiukaz » 2009 11 29, 22:32

esu isitikines 100%, kad nusipirkus turbava masina, tuninimas kainuos 3-5 kartus maziau, efektas zymiai didesnis ir pigesnis , nei investuojant i atmosferika, praeitas kelias ir tikrai nepatariu, nebent darysi stylinga koki, bet vel gi sportiskai atrodanti masina nevaziuojanti yra kaip bauda
Paskutinį kartą redagavo 1 Algiukaz. Iš viso redaguota 2009 kartus.
MB C-klasse (W204 coupe '14)
VW Touareg II (face lift '15)

Inirtingai ieskomas gyvas CT9A

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 11 29, 22:34

Visa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai ;) Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti :)
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

Vartotojo avataras
Algiukaz
Klubo narys
PranešimaiCOLON 744
UžsiregistravoCOLON 2008 10 16, 23:39
AutomobilisCOLON Mitsubishi Lancer Evoliution VIII
SkypeCOLON algirdux2001
MiestasCOLON Москва-Vilnius-Šiauliai
CONTACTCOLON

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Algiukaz » 2009 11 29, 22:44

Dzhedaj rašėCOLONVisa bėda, kad VR4 6G Galantų buvo pagaminta tik 1000 ir visi jie dešiniavairiai ;) Taigi šiuo atveju apie turbavo tokio Galanto įsigijimą galima tik pasvajoti :)
Taigi, kad tokius modelius visi stengiasi islaikyti kuo orginalesniuis o perdarymas yra paprasciausias issityciojimas is masinos, man daug vertingesnis toks retas auto kuris islaikes kuo daugiau originaliu detaliu, nei perdarytas.
MB C-klasse (W204 coupe '14)
VW Touareg II (face lift '15)

Inirtingai ieskomas gyvas CT9A

Vartotojo avataras
Dzhedaj
Garbės narys
PranešimaiCOLON 15290
UžsiregistravoCOLON 2004 08 12, 03:00
AutomobilisCOLON Hyundai i30N Performance
SkypeCOLON dzhedajus
MiestasCOLON Kaunas

Re: Projektas

Neperskaitytas pranešimas Dzhedaj » 2009 11 29, 22:48

Nelabai supratau apie ką tu čia. Pats savaime ne VR4 Galantas nei retas, nei vertas išsaugoti originalumą :) O jo giminingumas su turbo 1G Eclipsėm ir 6G Galantais yra labai didelis, todėl perdaryti į turbinuką galima vien perdėjus variklį.
'92 Colt GTI
'94 Galant V6 4x4
'01 Galant V6 Avance
...

Hyundai i30N Performance

BUTTON_POST_REPLY