jau geirau protona stumk tikrai paims ir dar uzdirbsiSalkiz rašėCOLONPS parduodu colta afigiena 1,3...
Eclipse 100 km/h paima per.....???
Svarbu nusispresti prioritetus !
Kas tau svarbiausia busimoj masinoj. Pvz.: kaina, galingumas, suk.momentas, patogumai, modelis, gamintojas, ekonomiskumas ir t.t.
Mano rekomendacija butu Coltui, del visu jau anksciau isvardintu priezasciu.
Kas tau svarbiausia busimoj masinoj. Pvz.: kaina, galingumas, suk.momentas, patogumai, modelis, gamintojas, ekonomiskumas ir t.t.
Mano rekomendacija butu Coltui, del visu jau anksciau isvardintu priezasciu.
http://www.idak.eu
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
ex Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
- Jankiz
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1943
- UžsiregistravoCOLON 2006 08 21, 21:27
- AutomobilisCOLON '96 ek3 ferio
- MiestasCOLON Vilnius
o ko neminit lanceriu? Varikliai juk tie patys, tik salone vietos daugiau Nu nebent nori masinos dvieju duru (a'la coupe ). Taip, Lanceris yra barskutis, taciau nemanau, jog coltas maziau barska
'96 ek3 ferio - project daily car
'93 Lancer 1.6 - SOLD
'97 ej6bėda bėdelė - non ftak gonda - SOLD
'95 Colt 1.3 - sold
'93 Lancer 1.6 - SOLD
'97 ej6bėda bėdelė - non ftak gonda - SOLD
'95 Colt 1.3 - sold
Sakai, kad Eclipse dizaino poziuriu sensene palyginus su coltu? Asmeniskai man tai Eclipse grazesne Tikiuosi nesusiparins koltuku turetojai. Jei pats tureciau kolta - sakyciau, kad ji grazesne ir pan, bet kai nieko neturiu..fainesne man Eclipseise rašėCOLONtruputi nuvingiavot nuo temos. jei del masinos pirkimo tai patarciau ieskotis pigesnes naujesnes ir pigiai eksplotuojamos auto. jei prie sirdies mitsu ieskokis colto 1,6, daliu paknkamai ir jos nebrangios eksplotacija pigi, akivaizdziu tech trukumu neturi. eclipses 1g ir crx 2-2,5 jau seni modeliai, taip kad tiek tech tiek dizaino poziuriu jau siek tiek pasene. jei domina hondos ieskokis 1,5 civico, geriau ieskok su pilnu ipurskimu kur turi 101 arkli, tie varikliai pakankamai ekonomiski ir pakankamai galingi, bet civicas rudija ir pakaba nera labai kantri, bet eksplotacija pigi. zodziu ieskokis neperdaug galingos kibiriuko, pradziai bus ir pigu ir tikrai uzteks dinamikos.
Nesiulyciau ziuret preliudo, 2,0 litru variklis nepakankamai galingas o ir kuro valgo nemazai nors neuzmusamas, 2,3 galingas, ryja daug, bet nepatvarus. 2,2 dohc labai galingas bet ir labai rajus.
eclipse 1G jei ieskoti tvarkingos ilgai uztruks, daznai pasitaiko labai nuvaikytos, silpnos greiciu dezes.rudims pakankamai atspari, vaziuokle tvirta, daznos problemos su elektra, nusibaigineja kompai, siaip komplektacija ju gal prasmatniausia.
Audi kupai ne mano arkliukai, daug ko negaliu pasakyti, zinau tik tiek kad neekonomiski varikliai, be to ir labai jau senoviski(vien jau kuro ipurskimo sistema, praito amziaus).
Calibra mano nuomone puvesis ir kas man labiausiai nepatinka tai prastas auto ivaizdis.
Tiesa, dar vienas klausimelis iskilo... Gal yra kokiu tackiu tam tikru metu ar tam tikro litrazo i kurias vien tik automata state? Klausiu del to, kad zinociau ateity kokiu net neziuret is tolo, kadangi ziauriai nemegstu automatu (nors ne karto nevaziavau su tokia..tik kartingu )
- gabriel-gst
- Dalyvis
- PranešimaiCOLON 1009
- UžsiregistravoCOLON 2006 05 31, 11:53
- AutomobilisCOLON eclipse gst jdm 2ga
- SkypeCOLON gabriel_medved
- MiestasCOLON Vilnius
- CONTACTCOLON
Jo, pas amerikiecius tackes pocios kruciausios.."labai ekonomiskos, lengvos, super grazios". Dar ten eismo zenklu pas juos "neiseina" suskaiciuot net. Patys patys
Tiesa, cia kazkaip sumasciau tackiu pagreiti paskaiciuot. Jei, kaip raset anksciau, koltas sugeb isipaisyt i 7,6s laikotarpi ir jau dumia ant 100, tai gaunas, kad vidutinis pagreitis yra 3,7 m/s2. Zinant, kad kuo greitis didesnis , tuo jis paskui leciau dideja, tai galima sakyt, kad is pradziu tempia net ant kokiu 5 m/s2. Tai cia jau ziauriai geras grecio didejimas. Kiek atsimenu, krentantis akmuo(ar ten koks kitas daiktas) i zeme lekia 9,8 m/s2. Tai taip iseina, kad tik perpus mazesnis pagreitis buna besidraginancios tokios masinos palyginus su krentanciu akmenu..Nu ir tarkit zodi. Jega technika! O jei paimtume kieciausia zemeje tacke..Tai ten taip prisiplotumem prie sedynes, kad net istraukus ja liktumem sedet
Tiesa, cia kazkaip sumasciau tackiu pagreiti paskaiciuot. Jei, kaip raset anksciau, koltas sugeb isipaisyt i 7,6s laikotarpi ir jau dumia ant 100, tai gaunas, kad vidutinis pagreitis yra 3,7 m/s2. Zinant, kad kuo greitis didesnis , tuo jis paskui leciau dideja, tai galima sakyt, kad is pradziu tempia net ant kokiu 5 m/s2. Tai cia jau ziauriai geras grecio didejimas. Kiek atsimenu, krentantis akmuo(ar ten koks kitas daiktas) i zeme lekia 9,8 m/s2. Tai taip iseina, kad tik perpus mazesnis pagreitis buna besidraginancios tokios masinos palyginus su krentanciu akmenu..Nu ir tarkit zodi. Jega technika! O jei paimtume kieciausia zemeje tacke..Tai ten taip prisiplotumem prie sedynes, kad net istraukus ja liktumem sedet
Siaip tiesiog, idomu (juk rasomas masinos max greitis, isibegejimo laikas..). Sakau kazin, gal kada sukurs tokias tackes, kad ten nerealus pagreiciai bus. Reiks tada medicinke specialia praeit, kad tipo galima vairuot tokia tacke, kad zmogus esi pajegus atlaikyt toki pagreiti bus kaip naikintuku pilotamspharaon rašėCOLONKruciausia siuo metu,is serijiniu yra Bugatti Veyron,gali pasiimt duomenis ir apsiskaiciuot pagreicius 0-100km/h; 0-200km/h; 0-300km/h; 0-400km/h ir so on.. Tik nesuprantu kam to reikia..