Dabar yra 2019 08 26, 10:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:02 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Šiame „straipsnyje“ pateikiu surinktą informaciją apie 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenis:
Vožtuvo atidarymo pradžią;
Vožtuvo uždarymo pabaigą;
Vožtuvo atidarymo trukmę;
Maksimalų vožtuvo pakėlimo/atidarymo aukštį.

Čia pateikiama informacija apima šiuos modelius ir jų analogus:
Mitsubishi Eclipse (1989-1999);
Mitsubishi Colt/Lancer (1987-1993);
Mitsubishi Galant (1987-1993).

Taip pat reikia paminėti, jog informacijos apie velenėlių profilius čia nėra, nes jos žinynuose nepateikia.
Apibendrinta informacija pateikiama žemiau esančioje lentelėje.
Paveikslėlis

Velenėlių žymėjimo raidė yra išspausta jų gale, priešingoje pusėje nei dedasi paskirstymo skriemulys/žvaigždė. Žemiau esančiuose paveikslėliuose parodyta „G“ raide pažymėti velenėliai iš 1G 4G63 atmosferinio variklio:
Išmetimo velenėlis:
Paveikslėlis

Įsiurbimo velenėlis:
Paveikslėlis

Pas ankstyvuosius (1989-1990) JAV 1G su 4G63 varikliais velenėliai nebuvo žymimi jokia raide. Kaip pvz. žemiau yra 4G63T išmetimo velenėlis iš 1990 Eagle Talon:
Paveikslėlis

O čia šiaip bendras velenėlių vaizdas:
Paveikslėlis

Informacija, apimanti tam tikrus gamybos metus, tam tikrą automobilį ir tam tikrą informacijos šaltinį pateikiama žemiau esančiose lentelėse. Tik priminsiu, kad tai atskiros lentelės, pagal kurias buvo susisteminta aukščiau esanti lentelė, t.y. jose kartosis pirmoje lentelėje pateikti duomenys, tik bus geriau išskirti ar tai gamybos metai, ar tai automobilio tipas ir pan. Taip pat kai kuriose iš lentelių yra pažymėta klaidingai pateikta informacija apačioje lentelių nurodytuose šaltiniuose. Be to, kai kur prie velenėlių žymėjimo yra pateiktos 2 raidės, t.y. tokios kombinacijos velenėliai buvo dedami i tuos variklius, o pirmoji raidė reiškia įsiurbimo velenėlio žymėjimą, antroji – išmetimo.

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

---

Paveikslėlis

Jei turite kokių pastabų/pasiūlymu ar klausimų – rašykit, pasistengsiu atsakyt, jei tik žinosiu. Na, o į ko gero patį pirmą klausimą „kam tokia informacija reikalinga?“ atsakymas paprastas – tie, kas mėgsta pasikrapštyti patys prie savo automobilio ir nori iš jo kažką išpešti tai pasitelkiant šiuos duomenis galima bandyti atspėti/numatyti, kokių specifikacijų originalūs velenėliai labiausiai atitiks jų varikliui keliamus norus/tikslus. O kadangi panaudotų originalių velenėlių kol kas įsigyti automobilių laužynuose ir šiaip pagal skelbimus dar galima nebrangiai, tai nesunaudosit krizes metu ir taip reikalingų paskutinių lėšų.
Deja į tokius kausimus, kaip „turiu 1G atmosferiniu varikliu, noriu daugiau AG, kokius velenėlius dėtis?“ aš neatsakysiu, nes tai priklauso nuo nemažai niuansų, o be to ir kompetencijos aš tokios neturiu. Šiaip, pagrindines gaires, kuriomis reiktų vadovautis pasirenkant konkretų velenėlį galima, kaip ir daugelį dalykų, rasti internete paieškos sistemų pagalba. Mano gi pagrindinis tikslas šios rašliavos buvo pateikt susistemintus duomenis, o ne „tiuningavo gidą“ ;)
Sėkmės ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:27 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2007 05 10, 19:19
Pranešimai: 4869
Miestas: Kupiškis/Kaunas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 12
Kuo skaičiukas mažesnis, tuo greičiau atidaro vožtuvą? Persidengimas, kas čia per daiktas?

_________________
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:33 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Ups, persidengimas - tai "trukme" laipsniais, kada atidarytas buna ir ismetimo, ir isiurbimo voztuvai vienu metu tam paciam cilindre.
O del skaiciuko, tai apie kuri klausi? :) Jei apie tuos, kur yra grafoje "atsidaro", tai kuo jie didesni, tuo anksciau atsidaro voztuvas. ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:41 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2007 05 10, 19:19
Pranešimai: 4869
Miestas: Kupiškis/Kaunas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 12
Paveikslėlis
Pirmos dvi parametrų eilutės

_________________
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:45 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Tai yra atsidrymo pradzios ir uzsidarymo pabaigos kampai, laipsniais. T.y. kuo didesnis atsidarymo kampas, tuo anksciau atsidaro voztuvas, ir kuo didesnis uzsidarymo kampas, tuo veliau uzsidaro voztuvas ;) Pagal juos ir paskaiciuojam atidayto voztuvo trukme/faze : t.y. atidarymo kampas + uzdarymo kampas + 180 laipsniu ir yra trumke ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 13, 21:46 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2007 05 10, 19:19
Pranešimai: 4869
Miestas: Kupiškis/Kaunas
Padėkojo: 2
Gavo padėkų: 12
Aišku, dekui. Bandysim studijuot visą šitą reikalą :idea:

_________________
1990 Mitsubishi Galant AWD Turbo
1997 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Avance
2002 Mitsubishi Galant 2.5 V6 Elegance


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 14, 00:10 
Atsijungęs
Garbės narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 09 13, 02:00
Pranešimai: 9490
Miestas: Anapilis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
labai neprasta rasleva tik galejei tuos piesinukus pataisyt :) o ne tuos geltonus ir raudonus paaiskinimus det na bet manau ir taip tikrai neprastai

beja jei taip paoftopinus tai 63T ir NA fazes tik isiurbimo fazes keleta laipsniu ilgesnes ir tiek

tai idomu koks laipsniu laikas ir kokia tai butu purkstuko atsidarymo laiko israiska

vnz idomu kiek daugiau benzo spetu uzpumpuoti voztuvas pvz turbinini 450cc prie NA ir T isiurbimo velenelio faziu

_________________
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 14, 10:18 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Riebus rašė:
galejei tuos piesinukus pataisyt :) o ne tuos geltonus ir raudonus paaiskinimus det

Na as klaidingus duomenis apibendrintoje lenteleje esu istaises.
O tose atskirose lentelese tycia palikau ir parodziau kur klaida, kad zmogus nurodytoje literaturoje (is kurios paimti tie duomenys)
rades kitokius skaicius, nei butu pas mane toje lentelėje neimtu galvot, jog kazkur kazkas nesueina ;)

Riebus rašė:
tai idomu koks laipsniu laikas ir kokia tai butu purkstuko atsidarymo laiko israiska
vnz idomu kiek daugiau benzo spetu uzpumpuoti voztuvas pvz turbinini 450cc prie NA ir T isiurbimo velenelio faziu

Na kadangi turi pats kazkokiu tai ten datalogeriu, tai paziurek, (jei ten raso) kada pradeda purksutkas purkst ir kada baigia (laipsniais),
ir palygink su voztuvo atsidarymo/uzsidarymo atitinkamom trukmem tam tikram velenukui ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 14, 14:27 
Atsijungęs
Garbės narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 09 13, 02:00
Pranešimai: 9490
Miestas: Anapilis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
datalogeris nerodo kiek laiko atsidares purkstukas ne jie ir siaip atidaryti buna tiek laiko kiek suprogramintas mapas ;)

bet pvz jei imt maksimalias reiksmes turint omeny jei uzturbint NA varikli, ant kiek poreikis vnz tai padarius keisti ir ipurskimo veleneli arba keisti jo fazes

_________________
Lexus IS350 Дас ист фантастишь...
Neturejo Matosas problemu nusipirko DSM!


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 16, 16:49 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2008 05 22, 19:20
Pranešimai: 94
Miestas: LTU-Vievis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
Informacija labai gera . :D blogybe ta kad reikia žiureti variklio stovi . Nevisada buna išimt is turbo idet i NT ir viskas OK. Gali gautis atvirksčiai, prarasi ta galia kuria turejai .Duju skirstimo fazės parenkamos priklausomai nuo alkuninio veleno sukimosi dažnio,kolektoriu konstrukcijos, didejant variklio alkuninio veleno sukimosi dažniui , duju apykaitos trukme mažeja. Pakeitus skirstimo kumštelio didi vožtuvas gali isiremti i stumuokli kadangi stumuokliai skirtingi (turbo, NT). Gali lužti vožtuvu spiruoklės. Kadangi variklis dirba skirtingu greičių ir apkrovų diapazonu, fazes buna parinktos optimalios vienam greičio ir apkrovos režimui. pakeitus fazes gali gautis kad variklis idealiai dirbs aukstom apsukom , ant laisvu gali isvis nedirbti. max galingumą isvystys žemu apsisukimu diapazone prie aukstesniu uzdus. Optimalios duju skirstimo fazes galutinai parenkamos eksperimentuojant, pagal poreikius .

_________________
DODGE STEALTH TWIN TURBO 1994m. 3.0
SUBARU LEGACY 1993m. 2.2 parduota
HONDA CRX 1987m. 2.0
GAS 21 VOLGA 1973m.

Mitsubishi Pajero 1989 06 2,5TD


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 17, 16:12 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Su viskuo sutinku, Mariau, kai kalba eina apie aplamai veleneliu keitimus bet kokiam varikliui i kitus. Bet siuo konkreciu atveju, kai kalba eina apie butent situos variklius ir ju originalius velenukus, nereikia bijot jokiu stumoklio i voztuva atsimushimu, spyruokliu trukusiu ir pan., nes:
- visuose situose varikliuose, nepriklausomai nuo veleneliu, turbo ar atmosferikas - voztuvai, ju spyruokles ir laikikliai ejo tokie patys;
- turbo ir non turbo stumokliai visiskai identishki pagal auksti ir kitus parametrus, isskyrus tai, jog turbininiuose yra stumoklio virsuje padaryta "loma", suspaudimo laipsniui sumazinti, taciau is krastu yra likes toks kaip ir ziedas, kokiu 4mm plocio, ir voztuvo lankstymo prasme sitie stumokliai kaip ir nesikiria nuo atmosferiniu.
Tiesa, pas 2G kitoks spyruokliu oem kodas, tai gal pas juos kazkiek ir kitokios spyruokles, bet velgi, jos i turbo ir i non turbo ejo tokios pat ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 18, 11:29 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2008 05 22, 19:20
Pranešimai: 94
Miestas: LTU-Vievis
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
Na mano manimu geriausia butu suzais tais paciais veleneliais keiciant tik faziu laikus.

_________________
DODGE STEALTH TWIN TURBO 1994m. 3.0
SUBARU LEGACY 1993m. 2.2 parduota
HONDA CRX 1987m. 2.0
GAS 21 VOLGA 1973m.

Mitsubishi Pajero 1989 06 2,5TD


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2009 01 27, 16:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2005 04 10, 02:00
Pranešimai: 1064
Miestas: Vilnius - Siaul
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
Puiki infa, gaila, tik kad 4g63 neturiu (bet mes tai kadanors istaisysim :twisted: ).
Marius kadangi kalba eina apie stock velenelius, tai del voztuvo letimo tikrai galima nesijaudinti, o ir ant laisvu turetu dirbt normaliai variklis, nes tos fazes ne tiek ir daug skiriasi, todel su jais ir stebuklu nepasieksi, tiesiog galima biski sukimo momenta ir galia pasikelt pagal poreikius norimam sukiu diapazone.

_________________
Daily pocket-rocket: 92 Mitsu Colt Gti
Weekend: turbo powered Nissan S12
EikTuNaa... TEAM
Zvaigzdiu Metalas Inc.


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2011 02 17, 21:56 
Atsijungęs
Dalyvis
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2011 02 14, 22:23
Pranešimai: 45
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 0
sveiki! kaip tik darom kapitalini tokiam varikliui turiu kelis 1g eclipsus ir prie to paties galvojam kaska paburt. zadam deti turbina. tai taip iseina kad nekeiciant veleneliu jis turetu vaziuot kaskiek aisku efekto maksimalaus nebus bet kaskas turetu gautis, kolektorius pasidariau turbina paruosta tai pradejau mastyt apie tuos nelemtus velenelius! gal kas ka pakonsultuos?

2011 02 17, 21:57 papildyta:

taip info super cia

2011 02 17, 21:59 papildyta:

stumoklius taip pat dedu turbo


Į viršų
 
 Pranešimo tema: Re: 4G61/63/67 DOHC variklių paskirstymo velenėlių duomenys
Neperskaitytas pranešimasParašytas: 2011 02 18, 12:55 
Atsijungęs
VIP narys
Vartotojo avataras
 Aprašymas

Užsiregistravo: 2004 08 12, 02:00
Pranešimai: 4684
Miestas: Kaunas
Padėkojo: 0
Gavo padėkų: 8
Siulyciau det tada "G" velenus ir psio. Jie yra "placiausi" ir didziausio "lift'o" is oem velenuku.
Be to, kazkur minejai, kad desit programuojama kompa, tai dar jei zvaigzdes reguliuojamas sudet, tai manau galima isgaut visai nebloga "kvepavima" pagal poreikius ;)

_________________
Paveikslėlis Lancer 1.5 '90 (-)
Paveikslėlis Eclipse 2.0 '94 (-)
Paveikslėlis Talon 2.0 '98 (-)
Paveikslėlis Talon TSi AWD '90 (-)
Paveikslėlis EVO VIII GSR '05 (-)
Paveikslėlis EVO X MR '09 (+)


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group  
Design By Poker Bandits  
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007